Rinepigen skriver:
Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom"
Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM
Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden....
Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start 

Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden 
Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale 

Av mit hjerte siger jeg bare 

Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren
så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang 
ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse..
SUK
Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle 
jeg håber for dig, at du har fået alt det trælse overstået på en gang, så du ikke skal have sådan en møjdag igen!