Av mit hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

AnonymMor

Faith skriver:

Øv! Føler med dig

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

AnonymMor

Maja84 skriver:

Stort kram, sikke en øv på øv dag

Ja helt vildt mange tak

Anmeld

22. august 2012

tarkoflen

Rinepigen skriver:

Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom"

Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM

Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden....

Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start

Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden

Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale

Av mit hjerte siger jeg bare

Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren  så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang

ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse..  SUK  

Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle

Puha sikke en dag jeg håber for dig, at du har fået alt det trælse overstået på en gang, så du ikke skal have sådan en møjdag igen!

Stort

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

tarkoflen skriver:

Puha sikke en dag jeg håber for dig, at du har fået alt det trælse overstået på en gang, så du ikke skal have sådan en møjdag igen!

Stort

Ja det håber jeg også  mange tak

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Vil ikke sige så meget . Men et  Skal du have.

Øv øv sikke en dårlig dag.

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

Bøllen skriver:

Vil ikke sige så meget . Men et  Skal du have.

Øv øv sikke en dårlig dag.

mange tak

Anmeld

22. august 2012

Muffin_girl

Rinepigen skriver:

Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom"

Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM

Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden....

Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start

Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden

Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale

Av mit hjerte siger jeg bare

Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren  så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang

ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse..  SUK  

Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle

Puha det er uretfærdigt !

Sender mine tanker til jer ... 

Anmeld

22. august 2012

4kløver

Føler med dig.

Kan fortælle at min søster pige døde 1 1/2 time efter fødsel og ca 3 uger efter får de hendes sygesikringens.

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

AalborgPigen skriver:

Puha det er uretfærdigt !

Sender mine tanker til jer ... 

mange tak

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

4kløver skriver:

Føler med dig.

Kan fortælle at min søster pige døde 1 1/2 time efter fødsel og ca 3 uger efter får de hendes sygesikringens.

tak

Årh ha nej hvor forfædeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.