Sletning af Bræksmileyen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når der skrives:

Vi regner med at de der stadig har bræksmileyen vil bruge den med omtanke, vi forventer at de der er plusmedlemmer ønsker at skabe et godt og hyggeligt baby.dk

Var det bestemt ikke ment som at nogle brugere er bedre end andre.. 

det var mere ment som, da det er plusmedlemmer der stadig har smileyen i smileycentralen, at de vil være med til at skabe et bedre baby.dk

de betaler trods alt for at være plusmedlemmer.

mere var der faktisk ikke i det.. men jeg kan godt se at det kunne misforståes, og det undskylder jeg.. 

Era humanum Est.. Det er menneskeligt at fejle..

Mbh Staff.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Fenja09

Moderator skriver:

igen.. Smileycentralen er stor.. vi kan ikke som sådan SLETTE en smiley bare fordi den misbruges, vi har sådan set bare taget den af tavlen som standart smiley.  Den findes STADIG bare kun i smileycentralen, SOM PLUSmedlemmerne har adgang til.. hvis den fortsætter med at blive brugt som "våben", så må vi jo så overveje hvad vi så kan gøre.

og med dette eksempel haber jeg du kan forstå at det ikke altid er det skrevne der forklarer hvad man mener.. 

EKSEMPEL : 

1. Det er da en underlig holdning at have 

eller 

2. jeg er bestemt ikke enig i din holdning 

osv.. der kunne det skrevne GODT stå alene.. 

men nogle brugere kan bare ikke finde ud af at administrere bruget af den SELVOM vi har skrevet til dem,skrevet i trådene osv.. 

tror vi på en måned har set 50+ tilfælde af misbrug af den pågældende smiley.. det er RIGTIG mange anmeldelser.. 

jeg ved godt at det er bla den slags vi skal tage os af. og det har vi gjort..

JEG syntes personligt det er super ærgeligt at vores beslutning bliver sablet ned og grinagtiggjort.. fordi at vi har gjort dette for at skabe noget positivt for jer. for at gøre baby.dk til et godt og rart sted at være, hvor man kan komme med sin mening og holdning uden at skulle blive hakket på.. det ser vi desværre rigtig meget her for tiden. 

vi må tage små skridt ad gangen og det har vi bestemt også gjort.. 

i skal alle tænke på at selvom i sidder derhjemme foran jeres computerskærme og føler at i kan sidde og opføre jer som i har lyst, så sidder der også et andet menneske eller flere mennesker bag de andre skærme og modtager både den gode og den dårlige opførsel... man kan ikke lade være med at føle noget hvis man krænger sit hjerte ud herinde og der så kommer den ene bræksmiley efter den anden til det problem man har rodet sig ud i (og vi er jo alle mennesker) det er bestemt ikke særlig sjovt.. for nogen..! 

så nu er den væk. et problem mindre.. og så håber jeg at vi alle herinde fremover vil tænke over hvilke smileys vi vælger at bruge når vi gerne vil have et eller andet understreget... 

MVH Staff

Et problem mindre, korrekt. Men alle dem som skriver grimt til andre vil da fortsætte med det, med eller uden bræksmiley. Bare det jeg mener.

Vil også gerne lige have lov at tilføje, at jeg hverken har sablet eller latterliggjort jeres beslutning. Har bare smidt en kommentar og en undren.

/Fenja

Anmeld

21. august 2012

Viventerjer

MorDk skriver:

Fint initiativ... men kan bare ikke forstå hvorfor der skal så meget til... altså I ligefrem sletter den men lader PLUSmedlemmer beholde den. Jaja... men jeg kommer da ikke til at savne den ihvertfald! Så fint med mig... Men forstår bare ikke hvorfor I ikke bare fjerner den generelt så?!

Selvom man ikke er plusmedlem... (kan man jo også blive syg.... ) + ikke plusmedlemmer ønsker vel også en god "stemning" .... eller?

helt enig

Anmeld

21. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er ikke mere at diskutere i denne sag... 

vi lukker tråden her..

god nat

- Mvh Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.