Sletning af Bræksmileyen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.886 visninger
43 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære alle sammen.

Vi har i staff besluttet at de såkaldte bræksmileys. (disse) skulle slettes. grundet overdrevet unødvendigt overforbrug her på det seneste..

Det er hermed blevet gjort, de er fjernet ved alle de medlemmer der ikke er plusmedlemmer..

Vi her på baby.dk vil ikke acceptere at bræksmileyerne bliver brugt når der omtales andre mennesker, hverken brugere eller ikkebrugere.. det er respektløst og usmageligt.

Vi har bla tilføjet i vores   retningslinjer, at brugen af bræksmileys ikke accepteres. de bør kun bruges når man f.eks. skriver om at man er syg, har kastet op. kvalme osv..

Det er på ingen måde tilladt at bruge den når den er berettiget mod andre mennesker og deres udseende, væremåde, holdninger ect.. 

misbrug af bræksmileyen vil medføre stempel på profilen i minimum 7 dage. 

Vi regner med at de der stadig har bræksmileyen vil bruge den med omtanke, vi forventer at de der er plusmedlemmer ønsker at skabe et godt og hyggeligt baby.dk

Vi håber på jeres forståelse herom. 

God Dag

MVH Staff..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

M&N

21. august 2012

MorDk

Fint initiativ... men kan bare ikke forstå hvorfor der skal så meget til... altså I ligefrem sletter den men lader PLUSmedlemmer beholde den. Jaja... men jeg kommer da ikke til at savne den ihvertfald! Så fint med mig... Men forstår bare ikke hvorfor I ikke bare fjerner den generelt så?!

Selvom man ikke er plusmedlem... (kan man jo også blive syg.... ) + ikke plusmedlemmer ønsker vel også en god "stemning" .... eller?

Anmeld

21. august 2012

Faith

21. august 2012

Mamalou

Jeg synes det er et rigtig fint initiativ, men hvorfor ikke slette den for alle? 

Vh. Louise

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Mamalou skriver:

Jeg synes det er et rigtig fint initiativ, men hvorfor ikke slette den for alle? 

Vh. Louise

Anmeld

21. august 2012

Moderator

MorDk skriver:

Fint initiativ... men kan bare ikke forstå hvorfor der skal så meget til... altså I ligefrem sletter den men lader PLUSmedlemmer beholde den. Jaja... men jeg kommer da ikke til at savne den ihvertfald! Så fint med mig... Men forstår bare ikke hvorfor I ikke bare fjerner den generelt så?!

Selvom man ikke er plusmedlem... (kan man jo også blive syg.... ) + ikke plusmedlemmer ønsker vel også en god "stemning" .... eller?

Det er sådan at når man er plusmedlem, så kan man få adgang til vores smileycentral. DER ligger de forskellige smileys.. 

vi har faktisk bare gjort sådan at den er blevet slettet som en af de alm tilgængelige smileys, og blevet en del af smileycentralen, hvor man kan vælge den til eller fra...

så den ikke længere er en standart smiley..

MVH Staff

Anmeld

21. august 2012

Moderator

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Læs mit svar til MorDk

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Det er sådan at når man er plusmedlem, så kan man få adgang til vores smileycentral. DER ligger de forskellige smileys.. 

vi har faktisk bare gjort sådan at den er blevet slettet som en af de alm tilgængelige smileys, og blevet en del af smileycentralen, hvor man kan vælge den til eller fra...

så den ikke længere er en standart smiley..

MVH Staff

Ok på den måde... Jamen fred være med det

Anmeld

21. august 2012

MorTil4<3

VUF WOW små sko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.