Sletning af Bræksmileyen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

MilleMus1988 skriver:

VUF WOW små sko

Giver dig ret ............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mor til Ella skriver:

Det du siger er er det kun er os der ikke er plusmedlem der bruger dem forkert 

Der er da til at dø af grin over HAHAHAHA

Jeg har på side 1 svaret på det spørgsmål du stiller her.

Anmeld

21. august 2012

Mor til Ella

MortilElias2010 skriver:

Ja du skulle skamme dig sådan at overforbruge den smiley - der er kvote på og smiley-diskriminering  Tsk tsk tsk (ironi kan om muligt forekomme) 

Hehe, hvis jeg havde MULIGHEDEN ville jeg klart overveje at skærer ned 

Anmeld

21. august 2012

Mor til Ella

Moderator skriver:

Jeg har på side 1 svaret på det spørgsmål du stiller her.

Har jeg set!

Men synes godt nok stadig det er ENORMT børnehaveklasse agtigt. 

Anmeld

21. august 2012

Laura.

Dejligt at det kom på plads ! Denne tråd burde ligge øverst på forsiden en dag eller to, så den bliver læst af så mange som muligt...?

Anmeld

21. august 2012

Moderator

Mor til Ella skriver:

Har jeg set!

Men synes godt nok stadig det er ENORMT børnehaveklasse agtigt. 

Det er desværre den eneste måde vi kan få bugt med problemet... vi har forsøgt med advarsler både til de personer der har misbrugt den og i de tråde den er blevet misbrugt, det er dog ikke blevet respekteret.. Derfor er den væk. ude af øje ude af sind.. ude af debatterne.. intet børnehave, ren og skær nødvendighed for at kunne opretholde vores ønske om at kunne færdes på baby.dk uden at blive svinet til på det groveste og med brug af div negative smileyer... 

VI HÅBER dog ikke at skulle ud i en sådan en situation igen, dette er forhåbentligt et enestående tilfælde.. da vi normalt også ser at de forskellige smileys bliver brugt til det de skal bruges til.

vi mener at jo færre der har den. jo mindre vil den blive misbrugt.. 

og igen, den er bare taget af som standart smiley... vil man så forfærdelig gerne have den igen, så er det jo bare at blive plusmedlem.. 

MVH staff..

Anmeld

21. august 2012

Fenja09

Jeg har måske brugt den omtalte smiley 4 gange, hvis det overhovedet er så "meget". Det jeg ikke helt forstår er, at det netop er smiley´en der er det "forkerte" i evt kommentarer. Jeg vil mene, at det er ordene der er skrevet der muligvis er stødende og at smiley´en bare understreger hvad der menes.

Ja, og så forstår jeg stadig ikke jeres valg med at lade smiley´en blive ved plusmedlemmer - og har læst svar fra moderater på side 1. Hvis den virker stødende og understreger grimme kommentarer, så må det jo være uanset medlemsskabet.

/Fenja

Anmeld

21. august 2012

Moderator

Jeg har måske brugt den omtalte smiley 4 gange, hvis det overhovedet er så "meget". Det jeg ikke helt forstår er, at det netop er smiley´en der er det "forkerte" i evt kommentarer. Jeg vil mene, at det er ordene der er skrevet der muligvis er stødende og at smiley´en bare understreger hvad der menes.

Ja, og så forstår jeg stadig ikke jeres valg med at lade smiley´en blive ved plusmedlemmer - og har læst svar fra moderater på side 1. Hvis den virker stødende og understreger grimme kommentarer, så må det jo være uanset medlemsskabet.

/Fenja

igen.. Smileycentralen er stor.. vi kan ikke som sådan SLETTE en smiley bare fordi den misbruges, vi har sådan set bare taget den af tavlen som standart smiley.  Den findes STADIG bare kun i smileycentralen, SOM PLUSmedlemmerne har adgang til.. hvis den fortsætter med at blive brugt som "våben", så må vi jo så overveje hvad vi så kan gøre.

og med dette eksempel haber jeg du kan forstå at det ikke altid er det skrevne der forklarer hvad man mener.. 

EKSEMPEL : 

1. Det er da en underlig holdning at have 

eller 

2. jeg er bestemt ikke enig i din holdning 

osv.. der kunne det skrevne GODT stå alene.. 

men nogle brugere kan bare ikke finde ud af at administrere bruget af den SELVOM vi har skrevet til dem,skrevet i trådene osv.. 

tror vi på en måned har set 50+ tilfælde af misbrug af den pågældende smiley.. det er RIGTIG mange anmeldelser.. 

jeg ved godt at det er bla den slags vi skal tage os af. og det har vi gjort..

JEG syntes personligt det er super ærgeligt at vores beslutning bliver sablet ned og grinagtiggjort.. fordi at vi har gjort dette for at skabe noget positivt for jer. for at gøre baby.dk til et godt og rart sted at være, hvor man kan komme med sin mening og holdning uden at skulle blive hakket på.. det ser vi desværre rigtig meget her for tiden. 

vi må tage små skridt ad gangen og det har vi bestemt også gjort.. 

i skal alle tænke på at selvom i sidder derhjemme foran jeres computerskærme og føler at i kan sidde og opføre jer som i har lyst, så sidder der også et andet menneske eller flere mennesker bag de andre skærme og modtager både den gode og den dårlige opførsel... man kan ikke lade være med at føle noget hvis man krænger sit hjerte ud herinde og der så kommer den ene bræksmiley efter den anden til det problem man har rodet sig ud i (og vi er jo alle mennesker) det er bestemt ikke særlig sjovt.. for nogen..! 

så nu er den væk. et problem mindre.. og så håber jeg at vi alle herinde fremover vil tænke over hvilke smileys vi vælger at bruge når vi gerne vil have et eller andet understreget... 

MVH Staff

Anmeld

21. august 2012

Lovely<3

Mor til Ella skriver:

Det du siger er er det kun er os der ikke er plusmedlem der bruger dem forkert 

Der er da til at dø af grin over HAHAHAHA

Meget enig

Det er da komplet latterligt....

Anmeld

21. august 2012

Dinna88

Moderator skriver:

igen.. Smileycentralen er stor.. vi kan ikke som sådan SLETTE en smiley bare fordi den misbruges, vi har sådan set bare taget den af tavlen som standart smiley.  Den findes STADIG bare kun i smileycentralen, SOM PLUSmedlemmerne har adgang til.. hvis den fortsætter med at blive brugt som "våben", så må vi jo så overveje hvad vi så kan gøre.

og med dette eksempel haber jeg du kan forstå at det ikke altid er det skrevne der forklarer hvad man mener.. 

EKSEMPEL : 

1. Det er da en underlig holdning at have 

eller 

2. jeg er bestemt ikke enig i din holdning 

osv.. der kunne det skrevne GODT stå alene.. 

men nogle brugere kan bare ikke finde ud af at administrere bruget af den SELVOM vi har skrevet til dem,skrevet i trådene osv.. 

tror vi på en måned har set 50+ tilfælde af misbrug af den pågældende smiley.. det er RIGTIG mange anmeldelser.. 

jeg ved godt at det er bla den slags vi skal tage os af. og det har vi gjort..

JEG syntes personligt det er super ærgeligt at vores beslutning bliver sablet ned og grinagtiggjort.. fordi at vi har gjort dette for at skabe noget positivt for jer. for at gøre baby.dk til et godt og rart sted at være, hvor man kan komme med sin mening og holdning uden at skulle blive hakket på.. det ser vi desværre rigtig meget her for tiden. 

vi må tage små skridt ad gangen og det har vi bestemt også gjort.. 

i skal alle tænke på at selvom i sidder derhjemme foran jeres computerskærme og føler at i kan sidde og opføre jer som i har lyst, så sidder der også et andet menneske eller flere mennesker bag de andre skærme og modtager både den gode og den dårlige opførsel... man kan ikke lade være med at føle noget hvis man krænger sit hjerte ud herinde og der så kommer den ene bræksmiley efter den anden til det problem man har rodet sig ud i (og vi er jo alle mennesker) det er bestemt ikke særlig sjovt.. for nogen..! 

så nu er den væk. et problem mindre.. og så håber jeg at vi alle herinde fremover vil tænke over hvilke smileys vi vælger at bruge når vi gerne vil have et eller andet understreget... 

MVH Staff

Jeg synes det er et godt tiltag. Og nødvendigt. Hvis ikke man synes det, så har man tydeligvis IKKE set de gange den smiley er blevet misbrugt. Jeg har set det SÅ mange - altså, at den er blevet brugt som beskrivelse af folks holdninger m.m. Og så skal den smiley da bare væk - når nu det faktisk er folks brug af den der er ret grinagtig (til trods for at den jo faktisk bruges til at lange folk een)

Det i gør i staff sættes pris på, af mange af os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.