Igangsættelses samtale i dag+ hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

nielsen80

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Har lavet en opdatering her

https://www.baby.dk/debat/188673pi1/august-2012/opd atering-paa-igangsaettelses-samtale-og-hindeloesni ng.aspx

fandt den godt bagefterder er godt nok længe til fredag hva? man kan jo håbe der sker noget inden 

Anmeld

21. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

fandt den godt bagefterder er godt nok længe til fredag hva? man kan jo håbe der sker noget inden 

Ja men det tror jeg nu ikke der gør, som sagt, jeg var meget umoden, og oplever stadig ikke plukveer eller noget.

Men det er også ok, jeg har det jo fint...lidt varmt men fint. Det mest trælse er, at de ikke kunne køre ctg og tjekke fostervands status faktisk. Kan "sagtens" vente en uge mere, men vil bare gerne have sikkerhed på, at det også er det bedste for hende!

Men tænker positivt, og om under en uge skulle jeg gerne have hende i mine arme

Anmeld

21. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Ja men det tror jeg nu ikke der gør, som sagt, jeg var meget umoden, og oplever stadig ikke plukveer eller noget.

Men det er også ok, jeg har det jo fint...lidt varmt men fint. Det mest trælse er, at de ikke kunne køre ctg og tjekke fostervands status faktisk. Kan "sagtens" vente en uge mere, men vil bare gerne have sikkerhed på, at det også er det bedste for hende!

Men tænker positivt, og om under en uge skulle jeg gerne have hende i mine arme

det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.