Rosengreen skriver:
Ej hvor spændende
Håber det er nok med en hindeløsning, og at alt bare går i gang af sig selv derefter 

Nu ved jeg ikke hvilket udstyr de har i dit jordemoder-center, men hvis du er nervøs for babys tilstand synes jeg godt du kan spørge til det. Det er jo forskelligt hvordan de gør det rundt om i landet 
Her i Århus foregår snakken om igangsættelse på sygehuset, hvor man netop får kørt ctg og muligvis scannes for fostervand, hvis man finder det nødvendigt.
Jeg har JM tid på fredag, også en uge over tid. Det er en "almindelig" konsultation, muligvis med hindeløsning.
Er der ikke sket noget inden mandag, skal jeg ringe til Skejby og få en tid til igangsættelses-vurdering om tirdagen 
Det kunne være fedt bare at gå i gang derefter, men tror faktisk ikke engang jeg er moden nok til hindeløsning, men nu må vi se.
Jeg ved ikke, om jeg er direkte nervøs for hendes tilstand, har bare lidt den der nagende uro, som ville være rar at få væk, hvis jeg skal gå en uge mere. Tror jeg spørger om det, men vil jo heller ikke spilde deres tid og resurser, fordi jeg er en pylret førstegangsfødende

Spændende med din tid på fredag, tror det er der jeg skal sættes i gang sådan rigtig, så måske vi føder samme dag

Sender dog lidt vestøv til dig, og håber ikke, at du overhovedet når til fredag, før du har dit mirakel i armene.