Opdatering på igangsættelses samtale og hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. august 2012

nielsen80

Som forventet var jeg så umoden, at de ikke kunne lave hindeløsning så må væbne mig med tålmodighed...skal derfor ind og have en den første stikpille på fredag kl 8, og så må vi se om det kan sætte gang i noget. Er i hvert fald forbredtpå en maridt weekend og evt. fødsel.

Desværre har de ikke ctg udstyr m.m på jordemorcenteret, hvor jeg var i dag, så kunne kun få tjekket hjertelyd. E faktisk ved at være lidt træt af det, da jeg gerne ville have den nagende uro begravet.

Nå men i det mindste kan jeg snart se en ende på det, selvom fredag virker meget langt væk lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Rosengreen

Øv hvor træls 

Der er lang tid til fredag når man allerede er gået en uge over! 

Håber det hele kommer til at gå godt og hurtig (skulle lige til at skrive smertefrit, men det bliver det nok ikke ) når det først går løs.

Anmeld

21. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Øv hvor træls 

Der er lang tid til fredag når man allerede er gået en uge over! 

Håber det hele kommer til at gå godt og hurtig (skulle lige til at skrive smertefrit, men det bliver det nok ikke ) når det først går løs.

Ja der er laaaaang tid til, specielt fordi jeg ikke regner med at føde fredag( fik afvide det sagtens kunne tage nogle dage). Men det går nok, bare hun har det godt....og går udfra de overvåger hendes tilstand under forløbet.
Regner med et maridt, så kan jeg kun blive positivt overrasket

forøvrigt forsøget på hindeløsning gjorde ikke ondt, så det skal du ikke være nervøs for

Anmeld

21. august 2012

MarieMor

Nu har vi jo kun tirsdag så der jo stadig chance for at det kan nå at gå i gang af sig selv endnu ..

Og sender en ordentlig dosis ve-støv afsted og håber på det bedste 

Anmeld

21. august 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

Ja der er laaaaang tid til, specielt fordi jeg ikke regner med at føde fredag( fik afvide det sagtens kunne tage nogle dage). Men det går nok, bare hun har det godt....og går udfra de overvåger hendes tilstand under forløbet.
Regner med et maridt, så kan jeg kun blive positivt overrasket

forøvrigt forsøget på hindeløsning gjorde ikke ondt, så det skal du ikke være nervøs for

Nej, har hørt det kan tage op til 4 dage  Puha, det håber vi ikke det gør for dig! Og ja, det vigtigste er trods alt at lillepigen har det godt 

Ud skal hun nok komme 

Dejligt det ikke gør ondt  Så skal jeg ikke være så nervøs  

Anmeld

21. august 2012

nielsen80

MarieMor skriver:

Nu har vi jo kun tirsdag så der jo stadig chance for at det kan nå at gå i gang af sig selv endnu ..

Og sender en ordentlig dosis ve-støv afsted og håber på det bedste 

Tak hvor er du sød

Men tænker bare, at når jeg ikke engang er en cm åben, og moden til hindeløsning, så tror jeg ikke der sker noget de næste par dage. Men man har lov at håbe

Anmeld

21. august 2012

MarieMor

nielsen80 skriver:

Tak hvor er du sød

Men tænker bare, at når jeg ikke engang er en cm åben, og moden til hindeløsning, så tror jeg ikke der sker noget de næste par dage. Men man har lov at håbe

Hvem ved , tingene kan gå hurtig for nogle , og det ka da være du er heldig 

- ved heller ikke hvordan tingene skal se ud dernede for at vandet kan gå 

Anmeld

21. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Nej, har hørt det kan tage op til 4 dage  Puha, det håber vi ikke det gør for dig! Og ja, det vigtigste er trods alt at lillepigen har det godt 

Ud skal hun nok komme 

Ja har også hørt skrækhistorier. Tror det er ret vigtigt, at man skærer igennem, når man ikke kan holde til mere. Det bliver kærestens arbejde! for jeg er dårlig til dett.

Men ja, hun kommer ud, og jeg er sikker på hun er ventetiden og alle smerterne værd

Anmeld

21. august 2012

nielsen80

Rosengreen skriver:

Ud skal hun nok komme 

Ja har også hørt skrækhistorier. Tror det er ret vigtigt, at man skærer igennem, når man ikke kan holde til mere. Det bliver kærestens arbejde! for jeg er dårlig til dett.

Men ja, hun kommer ud, og jeg er sikker på hun er ventetiden og alle smerterne værd

Anmeld

22. august 2012

Tanjadamgaard

nielsen80 skriver:

Som forventet var jeg så umoden, at de ikke kunne lave hindeløsning så må væbne mig med tålmodighed...skal derfor ind og have en den første stikpille på fredag kl 8, og så må vi se om det kan sætte gang i noget. Er i hvert fald forbredtpå en maridt weekend og evt. fødsel.

Desværre har de ikke ctg udstyr m.m på jordemorcenteret, hvor jeg var i dag, så kunne kun få tjekket hjertelyd. E faktisk ved at være lidt træt af det, da jeg gerne ville have den nagende uro begravet.

Nå men i det mindste kan jeg snart se en ende på det, selvom fredag virker meget langt væk lige nu.

Øv hvor irriterende  

Men om 2 dage har du din bebs i armene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.