Jupiter skriver:
Jeg kunne super godt tænke mig at se/læse de artikler/undersøgelser som viser at man forbrænder mere ved styrke- end ved puls-træning? 
Jeg er nemlig af den opfattelse at det fungerer modsat. Eller det vil sige, sådan har det fungeret for mig selv altså 
Jeg træner med pulsur, og jeg forbrænder stort set ingenting ved styrke-træning (sammenholdt med hvad jeg forbrænder ved puls-træning). Ej heller er min efterforbænding højere. Faktisk er den ikke-eksisterende ved styrke-træningen.
Summa summarum, så har jeg tabt 20 kilo med puls-træning (Spinning, løb, Thai-bo og Puls-hold) i gennemsnit 3 gange om ugen, og Madlog.
Jeg havde også meget væske i kroppen i begyndelsen, og Madlog viste mig at jeg faktisk spiste mange flere kalorier end jeg selv troede.
og rigtig meget held og lykke med vægttabet. Hæng i og vær stædig - du bliver stolt af dig selv når det lykkes!
Ja, selvfølgelig må du det 
Jeg har ikke gemt alle på computeren, så her er lidt af hvad jeg lige kan finde på google (jeg kan af en eller anden grund ikke kopierer links ind her på baby.dk, så man kan nok ikke bare klikke på dem? Der er også en artikel der fortæller, at man forbrænder mere, når man først styrketræner, og så 20 minutter derefter cardio træner) :
www.personligtrænerjoanlang.dk/misforstaelsen/
www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/vaegt_og_fedtprocent/styrketraening_foer_konditionstraening_oeger_fedtforbraendningen/
www.iform.dk/traening/styrketraening/styrketraening-loeft-din-forbraending
www.nettraening.dk/høj-fedtforbrænding-ved-styrketræning
Der er mange gode artikler derude
Jeg bestrider i øvrigt ikke, at man forbrænder meget ved cardiotræning - det har jeg aldrig påstået
Jeg siger blot, at i det øjeblik du stopper, så stopper den forbrændning du havde i gang under træningen. Når du styrketræner forbrænder du helt op til 24 timer efter træningen.