3 cm åben - men !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

JustMe

Malli skriver:

Ja jeg kan heller ikke koncentrere mig om noget, tænker hele tiden på om jeg mon nu har åbnet mig yderligere, om der rent faktisk er noget i gang, eller?
Jeg er sendt hjem fra hospitalet, og så må jeg ringe dertil hvis jeg begynder at føle ubehag!

Jeg gik konstant rundt og var afventende, fordi JM havde sagt, at fosterhinden stod meget i spænd og derfor kunne sprænge hvert øjeblik ; faktisk så meget at de kunne røre hende på hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Pige2009

Malli skriver:

Hej Tøser!
Jeg har lige været en tur på Hvidovre til et lille tjek, og under dette tjek fik jeg at vide at jeg faktisk var 3cm åben. Så nu var det bare et spørgsmål om tid...

Er der mon nogen af jer der har prøvet at få vide at de var åbnet 3 cm men ventede flere dage på fødslen? Min første fødsel, gik rigtig rigtig hurtig, så jeg håber at det kunne være snart der sker noget.
Holder ikke ud at vide at jeg faktisk har åbnet mig, hvis ikke der så ikke snart sker noget

Jeg havde åbnet mig 4 cm lørdag kl. 12  om middagen og jeg fødte  søndag morgen. Kl.6 altså under et døgn senere

Anmeld

20. august 2012

Malli

Baagøe skriver:

Jeg havde åbnet mig 4 cm lørdag kl. 12  om middagen og jeg fødte  søndag morgen. Kl.6 altså under et døgn senere

Hold da op, det var hurtigt. Havde du så veer fra lørdag til søndag? Her til aften har jeg veer et par gange i timen, og jeg kan mærke at der sker ting og sager. Håber ikke det stilner helt af i løbet af natten!

Anmeld

21. august 2012

Malli

En lille Update! Vores prinsesse kom til verden kl 10.00 imorges. Fødslen gik simpelthen så hurtigt, fra første ve til hun var ude, tog det 1 time og 15 min. Hun kom ud i første presseve, og vi tog hjem 3 timer efter

Anmeld

21. august 2012

M (:

Malli skriver:

En lille Update! Vores prinsesse kom til verden kl 10.00 imorges. Fødslen gik simpelthen så hurtigt, fra første ve til hun var ude, tog det 1 time og 15 min. Hun kom ud i første presseve, og vi tog hjem 3 timer efter

Wauw, sikke en lynfødsel! Stort tillykke med den lille ny! 

Anmeld

21. august 2012

Miss Church

Malli skriver:

Tillykke! 

Anmeld

21. august 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Tillykke, sikke en fødsel

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Malli skriver:

Hold da op, det var hurtigt. Havde du så veer fra lørdag til søndag? Her til aften har jeg veer et par gange i timen, og jeg kan mærke at der sker ting og sager. Håber ikke det stilner helt af i løbet af natten!

Mine veer startede natten til søndag kl. 0.15 og jeg fødte Laura kl. 6 søndag morgen, så der gik under 6 timer fra veerne startede til hun var ude

Anmeld

21. august 2012

4xGreve

Malli skriver:

Hej Tøser!
Jeg har lige været en tur på Hvidovre til et lille tjek, og under dette tjek fik jeg at vide at jeg faktisk var 3cm åben. Så nu var det bare et spørgsmål om tid...

Er der mon nogen af jer der har prøvet at få vide at de var åbnet 3 cm men ventede flere dage på fødslen? Min første fødsel, gik rigtig rigtig hurtig, så jeg håber at det kunne være snart der sker noget.
Holder ikke ud at vide at jeg faktisk har åbnet mig, hvis ikke der så ikke snart sker noget

åh ja jeg gik længe og var åben, ingen livmoder hals og hovedet langt nede samt slimproppen gået...

for at der snart sker noget

Anmeld

21. august 2012

4xGreve

Malli skriver:

kæmpe stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.