3 cm åben - men !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Moma

Hej Tøser!
Jeg har lige været en tur på Hvidovre til et lille tjek, og under dette tjek fik jeg at vide at jeg faktisk var 3cm åben. Så nu var det bare et spørgsmål om tid...

Er der mon nogen af jer der har prøvet at få vide at de var åbnet 3 cm men ventede flere dage på fødslen? Min første fødsel, gik rigtig rigtig hurtig, så jeg håber at det kunne være snart der sker noget.
Holder ikke ud at vide at jeg faktisk har åbnet mig, hvis ikke der så ikke snart sker noget

Da jeg fødte min datter for 8 år siden, var jeg til et tjek på sygehuset og fik af vide, at jeg var 4 cm åben - uden at jeg havde mærket noget til det. Jeg fik af vide, at jeg skulle komme tilbage, så snart jeg kunne mærke veerne, for de regnede med at det ville blive en hurtig fødsel.

Jeg kunne begynde at mærke veerne sidst på eftermiddagen og kl. lidt i 22 tog jeg på sygehuset. Kl 5.59 næste morgen var hun født - fik vedrop.

Puuuuuuuuster vestøv i din retning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Mor til Ella

Malli skriver:

Jeg mærkede heller intet førend jeg var 7 cm åben, men der gjorde de tilgengæld også pænt ondt de skide veer. og så er hun født 2 timer og 45 min efter... Så måske kroppen arbejder lige netop nu, uden jeg behøver at mærke det. Jeg er godt nok spændt på om der sker noget i løbet af dagen!

gid det var mig

Anmeld

20. august 2012

Malli

Baby2påvej skriver:

Det lyder da til at din krop ikke reagere voldsomt på veerne.
Men så skal de da netop være obs på dig, så du ikke føder hjemme i stedet for

Det er også det jeg går og spekulere i. Så hvis jeg på nogen måde begynder at føle en smule ubehag, så ringer jeg derind...

Anmeld

20. august 2012

Malli

Moma skriver:

Da jeg fødte min datter for 8 år siden, var jeg til et tjek på sygehuset og fik af vide, at jeg var 4 cm åben - uden at jeg havde mærket noget til det. Jeg fik af vide, at jeg skulle komme tilbage, så snart jeg kunne mærke veerne, for de regnede med at det ville blive en hurtig fødsel.

Jeg kunne begynde at mærke veerne sidst på eftermiddagen og kl. lidt i 22 tog jeg på sygehuset. Kl 5.59 næste morgen var hun født - fik vedrop.

Puuuuuuuuster vestøv i din retning

Jeg har heller intet mærket til, udover at hun står dybt i bækkenet, og hendes hoveder til tider har føltes lidt tungt dernede.

Men i weekenden, har mit humør bare været så underligt, kunne tude over ingenting, hvis tingene ikke lige er gået min vej, er jeg blevt tøsefornærmet osv. og så har jeg bare været TRÆT!

Jeg kan mærke min mave rumstere rundt, og der nærmest bliver strukket lidt i maven indefra, hvis man kan forklare det sådan. Men ingen veer. Jeg håber jeg er ligeså heldig som dig, og at der sker noget om nogle timer

Anmeld

20. august 2012

Malli

JustMe skriver:

Jeg var 3 cm åben, da jeg var i uge 34, men fødte først  i uge 37, hvor jeg blev sat i gang. Så der kan sagtens gå længe endnu

Var det din første fødsel? tænker om man kan være så heldig , at fordi det er anden gang, og min første fødsel gik smadder hurtigt, at det også bare speeder op fra nu mht udvidelsen, og at hun så melder sin ankomst inden længe

Anmeld

20. august 2012

Moma

Malli skriver:

Jeg har heller intet mærket til, udover at hun står dybt i bækkenet, og hendes hoveder til tider har føltes lidt tungt dernede.

Men i weekenden, har mit humør bare været så underligt, kunne tude over ingenting, hvis tingene ikke lige er gået min vej, er jeg blevt tøsefornærmet osv. og så har jeg bare været TRÆT!

Jeg kan mærke min mave rumstere rundt, og der nærmest bliver strukket lidt i maven indefra, hvis man kan forklare det sådan. Men ingen veer. Jeg håber jeg er ligeså heldig som dig, og at der sker noget om nogle timer

Mon ikke der er noget i gang - og at der for alvor sker noget meget snart?

Anmeld

20. august 2012

2babygirls

Malli skriver:

Det er også det jeg går og spekulere i. Så hvis jeg på nogen måde begynder at føle en smule ubehag, så ringer jeg derind...

Det synes jeg også bare du skal gøre. Ville nøk også selv være utryg med den baggrund du har

Anmeld

20. august 2012

Malli

StineW79 skriver:

Spændene, spændene! Håber at du så stadig er på sygehuset!! Held og lykke med den meget snarlige fødsel! Vh stine

Ja jeg kan heller ikke koncentrere mig om noget, tænker hele tiden på om jeg mon nu har åbnet mig yderligere, om der rent faktisk er noget i gang, eller?
Jeg er sendt hjem fra hospitalet, og så må jeg ringe dertil hvis jeg begynder at føle ubehag!

Anmeld

20. august 2012

Malli

Moma skriver:

Mon ikke der er noget i gang - og at der for alvor sker noget meget snart?

Jeg vælger at tro det samme som dig, og så kan man jo ikke andet end bare at vente, selvom er svært!

Anmeld

20. august 2012

JustMe

Malli skriver:

Var det din første fødsel? tænker om man kan være så heldig , at fordi det er anden gang, og min første fødsel gik smadder hurtigt, at det også bare speeder op fra nu mht udvidelsen, og at hun så melder sin ankomst inden længe

Hun er mit første barn

Fra første ve (ca ½ time efter de tog vandet), til jeg var fuldt udvidet, gik der 3½ time  Men hun fulgte ikke med ned gennem bækkenet, da det gik så stærkt, så hele fødslen tog 6½ time fra første ve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.