3 cm åben - men !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.927 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Malli

Hej Tøser!
Jeg har lige været en tur på Hvidovre til et lille tjek, og under dette tjek fik jeg at vide at jeg faktisk var 3cm åben. Så nu var det bare et spørgsmål om tid...

Er der mon nogen af jer der har prøvet at få vide at de var åbnet 3 cm men ventede flere dage på fødslen? Min første fødsel, gik rigtig rigtig hurtig, så jeg håber at det kunne være snart der sker noget.
Holder ikke ud at vide at jeg faktisk har åbnet mig, hvis ikke der så ikke snart sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Mor til Ella

Malli skriver:

Hej Tøser!
Jeg har lige været en tur på Hvidovre til et lille tjek, og under dette tjek fik jeg at vide at jeg faktisk var 3cm åben. Så nu var det bare et spørgsmål om tid...

Er der mon nogen af jer der har prøvet at få vide at de var åbnet 3 cm men ventede flere dage på fødslen? Min første fødsel, gik rigtig rigtig hurtig, så jeg håber at det kunne være snart der sker noget.
Holder ikke ud at vide at jeg faktisk har åbnet mig, hvis ikke der så ikke snart sker noget

Ikke dage der gik 2 timer fra 4 cm til fødsel. 

Mon det kommer til at tage LANG tid hvis det gik stærkt første gang

Anmeld

20. august 2012

Malli

Mor til Ella skriver:

Ikke dage der gik 2 timer fra 4 cm til fødsel. 

Mon det kommer til at tage LANG tid hvis det gik stærkt første gang

Havde du veer, da du var 4 cm åben? jeg får nogle stride bid engang imellem, men ikke noget fast... Jeg er meget øm i lænden, og sådan var det også første gang jeg fødte

Lyder som om du havde en ligeså hurtig fødsel som jeg. Jeg er godt nok spændt på om og hvornår der sker noget

Anmeld

20. august 2012

JustMe

Jeg var 3 cm åben, da jeg var i uge 34, men fødte først  i uge 37, hvor jeg blev sat i gang. Så der kan sagtens gå længe endnu

Anmeld

20. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spændene, spændene! Håber at du så stadig er på sygehuset!! Held og lykke med den meget snarlige fødsel! Vh stine

Anmeld

20. august 2012

Mor til Ella

Malli skriver:

Havde du veer, da du var 4 cm åben? jeg får nogle stride bid engang imellem, men ikke noget fast... Jeg er meget øm i lænden, og sådan var det også første gang jeg fødte

Lyder som om du havde en ligeså hurtig fødsel som jeg. Jeg er godt nok spændt på om og hvornår der sker noget

Jeg have 3 min mellem veerne, de kunne mærkes men gjorde ikke ondt.

Fik "rigtige" veer kl 19.30 0g fødte 21.05

Min anden fødsel behøver ikke gå hurtigere Hvis mit lille hovede skal kunne følge med

håber da snart der sker noget

Anmeld

20. august 2012

2babygirls

Malli skriver:

Hej Tøser!

Da jeg var 3 cm åben blev jeg indlagt, og 12 timer efter kom hun ud.. Havde haft veer i et døgn inden jeg tog på sygehuset, så det tog 39 timer i alt

Anmeld

20. august 2012

Malli

Baby2påvej skriver:

Da jeg var 3 cm åben blev jeg indlagt, og 12 timer efter kom hun ud.. Havde haft veer i et døgn inden jeg tog på sygehuset, så det tog 39 timer i alt

Jeg har fået besked på at tage hjem og slappe af, og så se om der kommer veer der er værd at reagere på. Jeg fik først veer eller lagde u hvertfald først mærke til dem, da jeg var 7 cm åben, med min førstefødte Så måske sker der noget i kroppen allerede nu, uden jeg egentlig ved det.

Anmeld

20. august 2012

Malli

Mor til Ella skriver:

Jeg have 3 min mellem veerne, de kunne mærkes men gjorde ikke ondt.

Fik "rigtige" veer kl 19.30 0g fødte 21.05

Min anden fødsel behøver ikke gå hurtigere Hvis mit lille hovede skal kunne følge med

håber da snart der sker noget

Jeg mærkede heller intet førend jeg var 7 cm åben, men der gjorde de tilgengæld også pænt ondt de skide veer. og så er hun født 2 timer og 45 min efter... Så måske kroppen arbejder lige netop nu, uden jeg behøver at mærke det. Jeg er godt nok spændt på om der sker noget i løbet af dagen!

Anmeld

20. august 2012

2babygirls

Malli skriver:

Jeg har fået besked på at tage hjem og slappe af, og så se om der kommer veer der er værd at reagere på. Jeg fik først veer eller lagde u hvertfald først mærke til dem, da jeg var 7 cm åben, med min førstefødte Så måske sker der noget i kroppen allerede nu, uden jeg egentlig ved det.

Det lyder da til at din krop ikke reagere voldsomt på veerne.
Men så skal de da netop være obs på dig, så du ikke føder hjemme i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.