Drømmer om en hel nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

samantha1986

Marts<3 skriver:

Hvad jeg dog ikke ville gøre for en hel nattesøvn. Min søn er 5 1/2 mdr, og er ikke i nærheden af og sove igennem! Han spiser stadig hver 3-4 time om natten. Han vågner mellem 04.00-06.30... 

Jeg er desperat efter gode råd eller opmuntring! Ved godt børn ikke er ens, men hvornår trappede jeres barn ned for mad om natten? 

Så snart vi har været oppe i 40-60 min så sover han igen. Men jeg er alligevel nået dertil hvor jeg er stået op. 

Hilsen en træt mor der har været oppe siden 05.13!!!

Nu ved jeg ikke om han får flaske eller bliver ammet. Men vores datter er to en halv måned og hun får flaske. Og hun har i snart en måned sovet 8 timer stort set hver nat. Fik at vide af sp at begyndte hun at vågne om natten så måtte vi godt give vælling da hun har en meget god appetit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

modesty

Vi har givet ham grød siden han var knap 4 mdr. Og han spiste 10 skeer første gang! Så det var en succes. Han spiser det 2 gange om dagen, risgrød og grønsagsmos. Det har da også hjulpet, nu er jeg "kun" oppe 2 gange

Men jeg snakkede med min SP om det, og hun syntes jeg skal vente til han er 6 mdr. med at give ham det 3 gange om dagen. Men har gået hele morgen og tænkt at jeg går all in snart. Han blir 6 mdr. d. 5 sep. 

Han er ret svær og få til at spise sin flasker om dagen! Men om natten spiser han en hel flasken uden at forsøge at rive den ud af hånden på, eller lave ormen i armen på mig

Tit har det slet ikke noget med sult at gøre. Uro i kroppen, fordøjelse af dagens indtryk o.s.v. Jeg tror ikke at det vil gøre den store forskel at gå fra 2 til 3 måltider.

Herhjemme har det hjulpet at droppe natamningerne. Det at han kan sove uforstyrret fra vi putter ham til han vågner (kl. 5) har gjort en forskel. Bortset fra de sidste par nætter, som har været urolige (håber at det bare er en kort fase 7-9-13).

Jeg droppede nat-amningen da han var 8 mdr. og den sene aften-amning da han var 9,5 mdr. Men jeg tror godt at jeg kunne have gjort det før, ville bare ikke risikere at tage mad fra en sulten baby.

Indtil vi droppede natamningerne var han vågen hver 2. time. MEN jeg ammede ham ikke hver gang han vågnede. Har du prøvet bare at give ham sutten og se hvad der sker?

Anmeld

20. august 2012

CaWi

Marts<3 skriver:

Hvad jeg dog ikke ville gøre for en hel nattesøvn. Min søn er 5 1/2 mdr, og er ikke i nærheden af og sove igennem! Han spiser stadig hver 3-4 time om natten. Han vågner mellem 04.00-06.30... 

Jeg er desperat efter gode råd eller opmuntring! Ved godt børn ikke er ens, men hvornår trappede jeres barn ned for mad om natten? 

Så snart vi har været oppe i 40-60 min så sover han igen. Men jeg er alligevel nået dertil hvor jeg er stået op. 

Hilsen en træt mor der har været oppe siden 05.13!!!

Puha... Ved hvordan du har det.
Min søn er fire mdr og jeg fuld ammer ham. Den sidste måned har han ikke 'tanket op til natten' som han plejer. Han er blevet en stædig lille gut, der altså ikke længere vil spise bare fordi babsen bliver fundet frem. Det har så betydet at han vågner som minimum to gange om natten, men oftest fire gange hver nat for at spise.
Så jeg er ved at ha fået mig nogle ordentlige poser under øjnene.
Vi har forsøgt at give MME, men han vil simpelthen bare ikke have det. Det er lige meget hvilket mærke det er, hvilken slags sut der er på flasken. Han vil bare ikke spise det (han elsker flasken når det er mit mælk der er i)
Så jeg babser bare derud af, og glæder mig til vi begynder på grød.

Anmeld

20. august 2012

B&J

ind til daniel var 1år sov han slet ikke igennem det første ½år var så hårdt for han sov aldrig....

MEN nu er han 2½ og siden han var 1½år har han sovet igennem og nu sover han fra kl 19-til 07 om morgen

og i weekenden fra kl 19.30 til 08-09 om morgen jamen vi får sovet det er jo fantastisk

Anmeld

20. august 2012

Rebecca55

Marts<3 skriver:

Okay, så skal jeg nok ikke spille smart med mit ene barn

Du har min respekt. Du er virkelig sej! Det skal jeg huske i nat. 4 gange er langt fra 12 gange... 

Jeg gør jo bare hvad enhver mor vil gøre..

Heldigvis sover de ret hurtigt igen, når de vågner om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.