Marts<3 skriver:
Hvad jeg dog ikke ville gøre for en hel nattesøvn. Min søn er 5 1/2 mdr, og er ikke i nærheden af og sove igennem! Han spiser stadig hver 3-4 time om natten. Han vågner mellem 04.00-06.30...
Jeg er desperat efter gode råd eller opmuntring! Ved godt børn ikke er ens, men hvornår trappede jeres barn ned for mad om natten?
Så snart vi har været oppe i 40-60 min så sover han igen. Men jeg er alligevel nået dertil hvor jeg er stået op.
Hilsen en træt mor der har været oppe siden 05.13!!!
Vores dreng har også altid stået tidligt op. 07.00 er det absoplut seneste han kan sove til - uagtet hvor sent han kom i sin seng dagen før. I hverdagene sover han kl 20 og står op kl 06.00. Det kan være din dreng bare sover så godt om natten, at han er udhvilet kl 05-06.
Jeg vil nu godt vædde min næste kage på, at han er godt igang med et appetitspring. Ammer du/får han flaske? Måske det er på tide at påbegynde grød?
Idag er vores dreng 2, men da han var de der 5-6 måneder var han i fuld sving med grød. Hans appetit var og er enorm. Vi tog det slag i slag, lavede hirsegrød for den milde smag og blandede lidt kogt pære i da han havde vænnet sig til smagen. Han spiste sit første måltid op efter en lille uges tid (frokost) og vi udvidede langsomt, først morgenmad (havregrød) så aftensmaden, der består af de ting vi spiste, som kunne moses fuldstændigt.
Det var sårn lige mine tanker... Håber det kommer til at lykkes for dig, vi stod også op kl 03.30 i en lille periode inden vi besluttede os for det var fordi han var sulten. Vi var så frustrede vi overvejede om vi skulle flytte hver til sit, for den ene kunne få noget tid til søvn 

Anmeld