Drømmer om en hel nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Marts<3

Hvad jeg dog ikke ville gøre for en hel nattesøvn. Min søn er 5 1/2 mdr, og er ikke i nærheden af og sove igennem! Han spiser stadig hver 3-4 time om natten. Han vågner mellem 04.00-06.30... 

Jeg er desperat efter gode råd eller opmuntring! Ved godt børn ikke er ens, men hvornår trappede jeres barn ned for mad om natten? 

Så snart vi har været oppe i 40-60 min så sover han igen. Men jeg er alligevel nået dertil hvor jeg er stået op. 

Hilsen en træt mor der har været oppe siden 05.13!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Christina :-)

Marts<3 skriver:

Hvad jeg dog ikke ville gøre for en hel nattesøvn. Min søn er 5 1/2 mdr, og er ikke i nærheden af og sove igennem! Han spiser stadig hver 3-4 time om natten. Han vågner mellem 04.00-06.30... 

Jeg er desperat efter gode råd eller opmuntring! Ved godt børn ikke er ens, men hvornår trappede jeres barn ned for mad om natten? 

Så snart vi har været oppe i 40-60 min så sover han igen. Men jeg er alligevel nået dertil hvor jeg er stået op. 

Min søn sover stadig ikk igemmen og han er snart 3

Anmeld

20. august 2012

Marts<3

Stinna&Elias<3 skriver:

Min søn sover stadig ikk igemmen og han er snart 3

Åh, det må du ikke sige:-( 

Anmeld

20. august 2012

Koen.

Ja jeg kan heller ikke give en solstråle historie, for den store var 2 år før hun sov i gennem, MEN lillebror er 3 mdr og 5 ud af 7 dage sover han igennem og de andre dage er det bare lige en hurtig ammetår han skal have

Men vil sende et stort knus for VED hvor hårdt det er

Anmeld

20. august 2012

anynom

Marts<3 skriver:

Isabel gjorde det samme, altså spiste et par gange om natten ved den alder. To dage før hun blev 6 måneder fik jeg min første hele nattesøvn (og lidt til, hun fik en drømmeflaske ved 23 tiden og sov til 9.00) - og har sovet igennem siden. Dog er hun begyndt at vågne om natten igen (9 måneder gammel), men hun skal bare have sin bamse
Så der er håb, bare rolig.

Anmeld

20. august 2012

Skouboe

Jeg kan heller ikke rigtigt byde ind med noget. Min yngste på 2, er stadig vågen 5-7 gange hver nat.

Anmeld

20. august 2012

Christina :-)

Marts<3 skriver:

Åh, det må du ikke sige:-( 

Detsværre:/ han vågner 2 gange om natten pg så står så ellers op imellem halv 5-halv 6

Anmeld

20. august 2012

HeXeri

Marts<3 skriver:

Vores dreng har også altid stået tidligt op. 07.00 er det absoplut seneste han kan sove til - uagtet hvor sent han kom i sin seng dagen før. I hverdagene sover han kl 20 og står op kl 06.00. Det kan være din dreng bare sover så godt om natten, at han er udhvilet kl 05-06.

Jeg vil nu godt vædde min næste kage på, at han er godt igang med et appetitspring. Ammer du/får han flaske? Måske det er på tide at påbegynde grød?

Idag er vores dreng 2, men da han var de der 5-6 måneder var han i fuld sving med grød. Hans appetit var og er enorm. Vi tog det slag i slag, lavede hirsegrød for den milde smag og blandede lidt kogt pære i da han havde vænnet sig til smagen. Han spiste sit første måltid op efter en lille uges tid (frokost) og vi udvidede langsomt, først morgenmad (havregrød) så aftensmaden, der består af de ting vi spiste, som kunne moses fuldstændigt.

Det var sårn lige mine tanker... Håber det kommer til at lykkes for dig, vi stod også op kl 03.30 i en lille periode inden vi besluttede os for det var fordi han var sulten. Vi var så frustrede vi overvejede om vi skulle flytte hver til sit, for den ene kunne få noget tid til søvn

Anmeld

20. august 2012

Troldemommi

Kan ikke helt huske hvornår Johanne sov 10 timer i træk men det er længe siden, nu sover hun 12-14 timer om natten, håber snart din lille dreng lærer at sove igennem.

Monica

Anmeld

20. august 2012

Tulle28

2 år... Vi stoppede med natamningen da hun var 10,5 mdr og havde derefter en periode hvor hun sov igennem, men stod op kl 4.30/5.00... Nu er hun 2,5 og sover igennem de fleste nætter, men kommer stadig ind til os et par nætter hver uge. Og hun står som regel op kl. 6.00-6.30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.