Godmorgen Allesammen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Diana...

Rosa skriver:

Godmorgen damer!!! I dag skal jeg først i biografen med mor og søs til middag og se Engle og Dæmoner og når jeg kommer ud fra bifffen skal jeg direkte ned og hente min Niklas ved toget efter at have været væk fra hinanden i EN MÅNED!!! JUHUUUU

Hav en fantastisk dag alle sammen - jeg ved min bliver det!

Ihh hvor dejligt synes den måned gik hurtigt synes lige du har skrevet han tog afsted  Men det synes du sikkert ikke den gjorde det kan jeg da huske at jeg synes det gik MEGA langsom da det var mig 

Var filmen god jeg vil SÅ gerne ind at se den.

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Diana...

Idag skulle jeg til eftertjek hos lægen med Lucas og så bare hjem og slappe af og hygge med min lille familie og Lucas tog lige en eftermiddags lur på en 3 timer ALENE fantastisk så der leget mig og Claus lige kærester  et par gange el 3  i morgen skal vi en tur i hundeskoven og luftes lidt alle sammen og hjem og hygge igen, hmm ja og søndag skal vi hmmm slappe af og hygge igen igen hi hi så man kan rolig sige den står i hyggens tegn i weekenden DEJLIGT. 

Og lige et lille billed af Lucas som smager lidt på en banan 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2009

Becks

Ja, godmorgen er det vist bogstavelig talt for mig lige nu - er lige vågnet

Jeg fik lov at afspadsere kl 13, fordi jeg fik sådan en kvalme, gik hjem og sov, da jeg gerne ville være frisk til i aften, da min dejligste veninde har barnfri denne weekend, og vi gerne ville på dammeren sammen og få nogle øller og drikke os dejligt fulde  Men ØV, har lige måtte aflyse, har stadig kvalme  og er mindst ligeså træt som da jeg lagde mig tidligere
Imorgen skal jeg jeg passe barn/børn, ved ikke om begge 2 er hjemme, tøserne er 8 og 13 og har passet dem gennem 8 år... Så håber jeg har det lidt bedre imorgen, eller håber bare jeg har det bedre til senere så jeg kan komme hen til min veninde og vi kan komme ud...
Søndag skal jeg hjem til min veninde og gudsøn og så sover jeg der, da jeg har været så heldig og få fri mandag...

Knus

Anmeld

15. maj 2009

Becks

Diana... skriver:

Idag skulle jeg til eftertjek hos lægen med Lucas og så bare hjem og slappe af og hygge med min lille familie og Lucas tog lige en eftermiddags lur på en 3 timer ALENE fantastisk så der leget mig og Claus lige kærester  et par gange el 3  i morgen skal vi en tur i hundeskoven og luftes lidt alle sammen og hjem og hygge igen, hmm ja og søndag skal vi hmmm slappe af og hygge igen igen hi hi så man kan rolig sige den står i hyggens tegn i weekenden DEJLIGT. 

Og lige et lille billed af Lucas som smager lidt på en banan 

Hvor lyder det bare fantastisk hyggeligt søde
Og skønt billede af baby Lucas, han er jo lækker søde...

Anmeld

15. maj 2009

Diana...

Beck skriver:

Hvor lyder det bare fantastisk hyggeligt søde
Og skønt billede af baby Lucas, han er jo lækker søde...

Ja det er os bare super dejligt vi har ikke haft en weekend sammen på den måde siden Lucas er født for så har vi haft gæster og Claus arbejdet og så ud i huset og arbejde osv men han kan ikke komme vider med huset før mandag så vi tager lige en TOTAL slapper da vi skal til sjælland igen på torsdag for lucas skal døbes og vi skal giftes på sjælland næste weekend.

Tak for det   det er hans første smagsprøve af banan det var så skægt det var bare guf synes han hi hi og når vi så trak den væk fulgte munden med hi hi.

Anmeld

15. maj 2009

Becks

Ja det er os bare super dejligt vi har ikke haft en weekend sammen på den måde siden Lucas er født for så har vi haft gæster og Claus arbejdet og så ud i huset og arbejde osv men han kan ikke komme vider med huset før mandag så vi tager lige en TOTAL slapper da vi skal til sjælland igen på torsdag for lucas skal døbes og vi skal giftes på sjælland næste weekend.

Tak for det   det er hans første smagsprøve af banan det var så skægt det var bare guf synes han hi hi og når vi så trak den væk fulgte munden med hi hi.

Nej kan jeg godt se, så bliver det en ekstra god weekend, når I ikke har haft én sammen i lang tid...

Ihhhh barnedåb og bryllup, hvor bliver det lækkert, glæder mig til og se billeder
Haha, hvor sødt munden fulgte med, de er sgu så skønne i den alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.