Godmorgen Allesammen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

lonemus

I dag skal jeg til Ringsted og hygge med familien - shoppe og spise lækker mad.
I morgen skal vi til min farmor's 75 års fødselsdag.
Søndag får vi besøg af nogle venner, og så ender det nok med en tur i BonBon-land

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Sweet1978

Vi skal, som jeg skriver i min status, en tur til mine forældre i Vejen. Skal ned og hente min store datter kl. 13.00 også bliver vi dernede denne gang, da min søster holder fødselsdag for sin yngste søn imorgen. Når Nadia er afleveret retur til faderen kl. 16.00 på søndag, kører Danielle og jeg hjem til Randers.

Anmeld

15. maj 2009

Honningblomst

Jamen, jeg ar bertram og Konrad hjemme og de hygger lidt rundt lige nu...i eftermiddag skal de to hos deres far og måske jeppe tager med i et par timer...Jeg skal i aften tøsehygge med min veninde og planlægge påsætningen af blomster på min bil...den bliver så fiiiiiiiiinnnnn...
Knus Eva..

Anmeld

15. maj 2009

LotteN

Vi startede dagen med lærke vågnede kl 5.30 (kæresten har fri idag). men heldigvis efter lidt tumlen i sengen blev hun træt og vi sov til kl 8.30. ÅS har den stået på støvsugning og tøjvask. nu er kæresten lige ud ved en kammerat og få ordnet bil. Han skal på vagt imorgen, så Lærke og jeg køre ned til min mor og hendes mand og hygger. Søndag skal vi så til fødselsdag ved min kusines søn.. og ellers skal vi lige have ryddet op hist og her, da vi jo om små 2 uger skal holde Lærkes 1 års fødselsdag

Anmeld

15. maj 2009

Mathilde

Min kæreste har fri idag, så han er nede og købe en fjeder til plæneklipperen, så han kan slå græsset (han elsker at slå græs). Jeg skal læse religion, når jeg engang tager mig sammen. Senere skal vi ud og handle og så skal vi grille med vores naboer i aften
Jeg tror også min kæreste vil hænge rullegardiner op idag...

Anmeld

15. maj 2009

Natascha

Jeg har været ude på min sædvanlige morgen cykel tur... og fået morgenmad sammen med naboen...
Når kæresten så kommer hjem fra arbejde kører vi den lange vej hjem til sønderjylland, hvor vi skal besøge min familie hele weekenden og tage forsmag på min fødselsdag, da jeg skal arbejde hele næste weekend hvor jeg altså har den.....!

Rigtig god weekend til jer alle...
Knus fra Natascha

Anmeld

15. maj 2009

Moar'en

Jeg skal mest slappe af, men regner også med at gå en lang tur med Viktor idag. I morgen får jeg besøg af min faster, så det bliver hyggeligt og søndag skal vi nok over og besøge oldemor og oldefar

Anmeld

15. maj 2009

Guldet

Jeg er bare snot-forkølet!! arh hader det!! Jeg skal bare slappe af hjemme..!
iaften og i morgen skal vi bare slappe max af.. foran tvet-. Søndag skal vi til min mors fødselsdag. og i næste uge har kæresten taget fri.. så der skal vi bare hygge alle tre,, vi skal ha fundet på noget rigtig familie hygge!! hihi!

God weekend til jer alle..

Anmeld

15. maj 2009

KarinaIda

Idag har jeg været ved tandlægen, fået handlet de forskellige steder jeg skulle.. Og nu står den på tøjvask, lege med hunden og slappe af.. Kl 14.30 skal jeg hente prinsessen og kl 15.30 skal jeg ud og træne, og i aften stå den på oprydning, og i morgen på rengøring inden gæsterne kommer

Anmeld

15. maj 2009

Tina2

Jeg har haft fri idag og haft begge unger hjemme, så vi var i zoo med min veninde og hendes to børn.... Her i eftermiddag har vi været- og er i haven:-)

Iaften skal vi ha gjort det sidste klar til børnekarneval på søndag:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.