Godmorgen Allesammen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

Mira0911

Hvad byder dagen på hos jer ?

Her skal vi gøre klar til at skal ud og ose i Bilka, når farmand kommer hjem... Ellers skal vi alle nyde hinanden...

Imorgen skal vi virkelig sortere i mit lort, så det kommer bare på losseren....Måske lige en tur i haven...
Søndag skal vi holde forsinket fødselsdag for kærestens forældre, inden han skal ind til en kammi....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Her skal vi gøre klar til at skal ud og ose i Bilka, når farmand kommer hjem... Ellers skal vi alle nyde hinanden...

Imorgen skal vi virkelig sortere i mit lort, så det kommer bare på losseren....Måske lige en tur i haven...
Søndag skal vi holde forsinket fødselsdag for kærestens forældre, inden han skal ind til en kammi....

godmorgen godmorgen!
Idag skal jeg i skole om lidt, fri lidt over 12..så skal jeg hjem og rydde lidt op og gå en tur med støvsugeren - min mor kommer så på besøg enten i dag eller i morgen sammen med hunden..
Imorgen skal mor og mig plante blomster (nu er nattefrosten vist helt væk), manden skal spille fodboldkamp, så det kan godt være vi skal derned og heppe lidt..
Søndag skal vi bare hygge os indtil mor og hunden desværre er nødt til at tage hjem igen!
Sådan ser min weekend ud
Knus, og god weekend til alle!

Anmeld

15. maj 2009

charlottekri

puha at være så mogenfrisk, men godmorgen da
lige nu skal jeg til at have planteprøve i skolen, og har fri til middag. I morgen skal mig og maja ud og se min mand trække til traktortræk, så det bliver skægt. Søndag skal min mand arbejde, så der kommer den nok til at stå på hygge
God weekend til alle
knusser

Anmeld

15. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Dutte84 skriver:

Tja jeg har fri fra arbejde i dag, og kl 9 begiver jeg mig på tur med Jesse. Vi skal først med bus til Århus (25 min) og derfra med toget til Skive (1 time og 35 min). Så kommer min lillesøster og henter mig, hvorefter vi kører hjem til hende, Når hun så skal til fys sidst på eftermiddagen, kører hun os hjem til de gamle. Det er næsten 2 år siden sidst jeg var der, så det skal nok blive hyggeligt Der bliver vi så til søndag, hvor vi tager toget hjem igen til farmors fødselsdag

Anmeld

15. maj 2009

Lise

Jeanne skriver:

Tja jeg har fri fra arbejde i dag, og kl 9 begiver jeg mig på tur med Jesse. Vi skal først med bus til Århus (25 min) og derfra med toget til Skive (1 time og 35 min). Så kommer min lillesøster og henter mig, hvorefter vi kører hjem til hende, Når hun så skal til fys sidst på eftermiddagen, kører hun os hjem til de gamle. Det er næsten 2 år siden sidst jeg var der, så det skal nok blive hyggeligt Der bliver vi så til søndag, hvor vi tager toget hjem igen til farmors fødselsdag

Har du ikke været hos dine forældre i TO år???  Håber weekenden i familiens skød bliver god

Selv skal vi vist ikke så meget. Lige om lidt skal jeg til lægen, og så på job. Mand lægger fliser på grunden, så det har han fået dagen imorgen til. Måske jeg skulle tage Simon med i zoo....  Og søndag har jeg fået "fri" til at skrive projekt hele dagen, mens mand tager Simon med til farfar og ordner udendørsting sammen med hans søskende i deres gamle fars have. Så skal jeg rigtig hygge mig indenfor foran computeren hele dagen med god faglitteratur

Anmeld

15. maj 2009

SaNiNa

Ja i dag skal jeg starte med at bekæmpe min kvalme, og slappe lidt af i kroppen den er så øm....
i eftermiddag skal vi ud og se på en kæmpe grund (glæder jeg mig meget til)
og så kan vi lige slutte dagen af med en fødselsdag.

Jo og så skal jeg vasketøj.

Anmeld

15. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tja, jeg skal vist bare gøre rent inden jeg skal hente børnene i dag... det trænger
Ellers skal jeg bare hygge med ungerne i dag, vi tager nok en tur på legepladsen. Så håber vejret holder

Anmeld

15. maj 2009

Fiona78

jeg skal have besøg af min mor og mine ene søster der til daglig bor på sjælland, så ser hende desværre ikke så tit
Derefter skal jeg handle lidt ind, pakke tøj og dyner og motorcykeltøj og ellers gøre klar til at vi skal til thisted i aften da kæresten skal køre første afd af DM i Dragrace i morgen
Søndag tror jeg bare den står på hygge med vennerne

Anmeld

15. maj 2009

Mor.sander

Har lige kørt manden på kursus og nu sidder jeg så her, mens Simons som holder fri fra børnehaven, ser tv. Senere overtager Simon pceren, så han kan spille lidt mens jeg vil gøre lidt rent.
Ved 2 tiden skal vi så ned med noget vasketøj til min mor, vores vaskemaskine er gået  også skal vi hente Isabella, og senere manden fra hans kursus.

I morgen står den på gril og senere film hygge sammen med vores "Onkel Kim" mandens bedste ven gennem mange år.

Søndag står den bare på hygge tror jeg og felicen komme hjem fra weekend hos hendes far.

Anmeld

15. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Godmorgen damer!!! I dag skal jeg først i biografen med mor og søs til middag og se Engle og Dæmoner og når jeg kommer ud fra bifffen skal jeg direkte ned og hente min Niklas ved toget efter at have været væk fra hinanden i EN MÅNED!!! JUHUUUU

Hav en fantastisk dag alle sammen - jeg ved min bliver det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.