Forstår ikke nogen baby.dk brugere!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Laulund87

TeamRocket skriver:

Og pyt med det, bare man selv er tilfreds tænke jeg

Ja det må være det vigtigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

MomInTheMaking

TeamRocket skriver:

Jeg forstår ikke dem der forlader siden med et brag på bedste "nu skrider jeg for i er åndssvage allesammen buhu" sletter deres profil for at aktivere den igen senere med et "Jeg er tilbage, har i savnet mig?" Øh nej vi har ej dramaqueen Men fred være med det da.

Agreed.

TS: jeg forstår dine tanker, har tænkt det samme.

Anmeld

17. august 2012

Viventerjer

Jeg må være ærlig og sige at, jeg har slet ikke lagt mærke til hvem der aktivere og deaktivere deres profil .. Men jeg har hellere ikke været medlem i mere end en mdr. Og kan slet ikke sætte mig ind i følelsen af og ville deaktivere eller have behov for en pause

Anmeld

17. august 2012

Isabella_mor

Det er vel op til brugeren selv. Jeg kan da godt forstå at nogle har brug for en pause herindefra indimellem, det kan jo også være af personlige årsager at de vælger at deaktivere sin konto og har brug for  en pause. Nogle har brug for at skrive det da de måske har nogle venninder herinde. Det skal der også være Plads til. Jeg syntes da det er rart at der kommer en lille afskedstråd så man evt ved hvorfor de smutter, om det så er for en periode eller for good...

Anmeld

17. august 2012

Fenja09

Jeg ved ikke lige om jeg har tænkt så meget over at nogen deaktivere deres profil for så at komme tilbage igen. Personligt vælger jeg bare at lade være med at gå herind. Glemmer faktisk siden i perioder og det er så min måde at holde pause på. Hvis jeg en dag deaktivere min profil er det for altid eller i hvert fald år. Og nej jeg ville heller ikke skrive en afskedstråd, selvom jeg kender folk herinde. Dem som skal vide det får det af vide på anden måde. Men nu er jeg så heller ikke af dem som synes det kommer alle ved, hvorfor jeg vælger at deaktivere, holde pause ect. Er nok meget privat online.

/Fenja

Anmeld

18. august 2012

Gaia

Sara_S skriver:

Arh...  nej... Det er jo ikke fordi jeg ligger søvnløs om natten og spekulerer på det  

Tænker bare det er mærkerligt at "reklamere" med at nu har man fået nok af baby.dk og blablabla osv. og lave et stort show ud af det.

Forstår bare ikke hvorfor man ikke bare kan skrive en pb til dem, der kunne være interesseret i det og fred være med det... sådan vil jeg da i hvert fald gøre. 

Anmeld

18. august 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Ej kan det ikke være ligemeget hehe?

Jeg har deaktiveret mig profil 2 gange tror jeg. Fordi jeg havde brug for en pause og fordi jeg syntes jeg brugte for meget tid herinde. Hvis ikke jeg deaktiverede den, kiggede jeg ind alligevel så det var jeg nødt til

Kan ikke rigtig forstå du går op i det, må jeg indrømme Hvis det endelig skulle være for at få opmærksomhed, kan du da bare grine lidt af dem

Anmeld

18. august 2012

Lady Marion <3

Når man deaktiverer den kan det være fordi man ikke gider at alle brugerne kan gå ind på ens profil og se hvilke debatter man har oprettet og deltaget i  ,  profilen holder virkelig "ferie"  personligt dengang jeg var mindre anonym ville jeg deaktivere den hvis jeg havde brug for en pause , gad ikke folk kunne tjekke mine billeder , profil og debatter ud hvis ikke jeg var afklaret med hvad jeg ville

Anmeld

18. august 2012

B&J

det er noget de selv bestemmer, jeg tænker ikke så meget over det jo hvis det er nogle af dem jeg skriver virkelig godt men, men så tænker jeg også pyt for så har jeg dem på min face¨book

Anmeld

18. august 2012

Miin'Baby'Mus

Frøken Christiansen skriver:

ja undskyld mig jeg forstår ikke hvorfor man gang på gang deaktivere sin bruger for at aktivere den igen?!

Kan man ikke bare lade være at logge på hvis man har brug for en pause?

Ja jeg synes det er underligt, og kan egentlig ikke se hvorfor man har det behov?! Er det for at folk skal lægge mærke til en og begynde at skrive hvorfor vedkommende ikker er her mere, opmærkesomhedssøgende eller?! jeg kan ikke blive klog på det ihvertfald

Okay, syntes nu at det er en mærkelig ting at gå op i  Det går jo ikke ud over dig?

Personligt at jeg aldrig nogensinde lagt mærke til om nogen deaktivere sin profil. Enten så er de her eller så er de her ikke  Og jeg skriver jo ikke for at finde ud af hvem der svare og ikke svare for bagefter at undre mig over det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.