Forstår ikke nogen baby.dk brugere!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

MorDk

TeamRocket skriver:

Jeg forstår ikke dem der forlader siden med et brag på bedste "nu skrider jeg for i er åndssvage allesammen buhu" sletter deres profil for at aktivere den igen senere med et "Jeg er tilbage, har i savnet mig?" Øh nej vi har ej dramaqueen Men fred være med det da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

twinny

TeamRocket skriver:

Jeg forstår ikke dem der forlader siden med et brag på bedste "nu skrider jeg for i er åndssvage allesammen buhu" sletter deres profil for at aktivere den igen senere med et "Jeg er tilbage, har i savnet mig?" Øh nej vi har ej dramaqueen Men fred være med det da.

Det er et godt grin.

Anmeld

17. august 2012

Filuca

TeamRocket skriver:

Anmeld

17. august 2012

M&N

Laulund87 skriver:

Ej kan det ikke være ligemeget hehe?

Jeg har deaktiveret mig profil 2 gange tror jeg. Fordi jeg havde brug for en pause og fordi jeg syntes jeg brugte for meget tid herinde. Hvis ikke jeg deaktiverede den, kiggede jeg ind alligevel så det var jeg nødt til

Kan ikke rigtig forstå du går op i det, må jeg indrømme Hvis det endelig skulle være for at få opmærksomhed, kan du da bare grine lidt af dem

Jeg har også deaktiveret min 1 gang eller 2 og det var bare for at holde en pause og komme væk fra baby.dk

Men er her da nu og jeg er glad for a være iblandt alle de dejlige tøser 

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har også deaktiveret min 1 gang eller 2 og det var bare for at holde en pause og komme væk fra baby.dk

Men er her da nu og jeg er glad for a være iblandt alle de dejlige tøser 

Ej men det er da noget fis at man pludselig ikke må deaktivere sin profil som man lyster Man kan nemt få brug for en pause

Anmeld

17. august 2012

Sara_S

ja undskyld mig jeg forstår ikke hvorfor man gang på gang deaktivere sin bruger for at aktivere den igen?!

Kan man ikke bare lade være at logge på hvis man har brug for en pause?

Ja jeg synes det er underligt, og kan egentlig ikke se hvorfor man har det behov?! Er det for at folk skal lægge mærke til en og begynde at skrive hvorfor vedkommende ikker er her mere, opmærkesomhedssøgende eller?! jeg kan ikke blive klog på det ihvertfald

Jeg skal indrømme at jeg tænker nøjagtig det samme! 

Men hvis det er opmærksomheden de er efter... tjah, så får de den i hvert fald ikke fra mig!! 

Anmeld

17. august 2012

Sara_S

TeamRocket skriver:

Ahahah!!  LOL! 

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Sara_S skriver:

Jeg skal indrømme at jeg tænker nøjagtig det samme! 

Men hvis det er opmærksomheden de er efter... tjah, så får de den i hvert fald ikke fra mig!! 

Gør de ikke, et eller andet sted det, hvis du undrer dig så meget?

Anmeld

17. august 2012

Krussedulle

Ts har vel lov at undre sig?! Herre Gud!

Der står da ingen steder at man ikke MÅ! Deaktivere sin profil

Det var nok blot en undren..

Men må vel oprette de tråde/debatter man har lyst til?

Anmeld

17. august 2012

bobbles

Krussedulle skriver:

Ts har vel lov at undre sig?! Herre Gud!

Der står da ingen steder at man ikke MÅ! Deaktivere sin profil

Det var nok blot en undren..

Men må vel oprette de tråde/debatter man har lyst til?

tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.