Forstår ikke nogen baby.dk brugere!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

TeamRocket

Laulund87 skriver:

Ej men det er da noget fis at man pludselig ikke må deaktivere sin profil som man lyster Man kan nemt få brug for en pause

Selfølgelig må man det, alt det man lyster. Men man kan jo godt undre sig over hvorfor- og nu er det kommet op at nogle er nødt til det grundet de ellers bruger for meget tid herinde i perioder. Jamen godt at vide synes jeg egentlig! For jeg går mere eller mindre altid bare ud fra at en deaktiveret profil er li med faker eller dramaqueen og det er jo så ikke tilfællet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Sara_S

Gør de ikke, et eller andet sted det, hvis du undrer dig så meget?

Arh...  nej... Det er jo ikke fordi jeg ligger søvnløs om natten og spekulerer på det  

Tænker bare det er mærkerligt at "reklamere" med at nu har man fået nok af baby.dk og blablabla osv. og lave et stort show ud af det.

Forstår bare ikke hvorfor man ikke bare kan skrive en pb til dem, der kunne være interesseret i det og fred være med det... sådan vil jeg da i hvert fald gøre. 

Anmeld

17. august 2012

4kløver

Frøken Christiansen skriver:

ja undskyld mig jeg forstår ikke hvorfor man gang på gang deaktivere sin bruger for at aktivere den igen?!

Kan man ikke bare lade være at logge på hvis man har brug for en pause?

Ja jeg synes det er underligt, og kan egentlig ikke se hvorfor man har det behov?! Er det for at folk skal lægge mærke til en og begynde at skrive hvorfor vedkommende ikker er her mere, opmærkesomhedssøgende eller?! jeg kan ikke blive klog på det ihvertfald

Bare de ikke laver et farvel tråd og så komme 2 dage efter igen. Det er plat synes jeg. Men der er længe siden jeg sidst har set et. Gudskelov for det

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

TeamRocket skriver:

Selfølgelig må man det, alt det man lyster. Men man kan jo godt undre sig over hvorfor- og nu er det kommet op at nogle er nødt til det grundet de ellers bruger for meget tid herinde i perioder. Jamen godt at vide synes jeg egentlig! For jeg går mere eller mindre altid bare ud fra at en deaktiveret profil er li med faker eller dramaqueen og det er jo så ikke tilfællet

Men det er bare svært tror jeg, for tit hvis nogen netop skriver det der med at "nu skrider jeg pga det og det" så får de også hug for at gøre opmærksom på sig selv.

Så nogen vil have en afskedstale og andre gider ikke høre på hvorfor man skrider. Så er det jo ikke nemt at gøre alle tilfredse

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Sara_S skriver:

Arh...  nej... Det er jo ikke fordi jeg ligger søvnløs om natten og spekulerer på det  

Tænker bare det er mærkerligt at "reklamere" med at nu har man fået nok af baby.dk og blablabla osv. og lave et stort show ud af det.

Forstår bare ikke hvorfor man ikke bare kan skrive en pb til dem, der kunne være interesseret i det og fred være med det... sådan vil jeg da i hvert fald gøre. 

Kan godt se hvad du mener.. Det var også bare lidt drilleri

Anmeld

17. august 2012

Sara_S

Laulund87 skriver:

Ej men det er da noget fis at man pludselig ikke må deaktivere sin profil som man lyster Man kan nemt få brug for en pause

Selvfølgelig kan man gøre det man vil med sin egen profil!  

Ingen tvivl om det! Og man kan også oprette alle de debatter og tråde man vil. Og det gælder både "Jeg-forlader-jer-for-evigt" tråde og " 'kæft-nogle-dramaqueen" tråde  ikke?

Anmeld

17. august 2012

Sara_S

Laulund87 skriver:

Kan godt se hvad du mener.. Det var også bare lidt drilleri

Anmeld

17. august 2012

TeamRocket

Laulund87 skriver:

Men det er bare svært tror jeg, for tit hvis nogen netop skriver det der med at "nu skrider jeg pga det og det" så får de også hug for at gøre opmærksom på sig selv.

Så nogen vil have en afskedstale og andre gider ikke høre på hvorfor man skrider. Så er det jo ikke nemt at gøre alle tilfredse

Og pyt med det, bare man selv er tilfreds tænke jeg

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Sara_S skriver:

Selvfølgelig kan man gøre det man vil med sin egen profil!  

Ingen tvivl om det! Og man kan også oprette alle de debatter og tråde man vil. Og det gælder både "Jeg-forlader-jer-for-evigt" tråde og " 'kæft-nogle-dramaqueen" tråde  ikke?

DET kan man! Og man kan også stille sig undrende overfor en tråd, det er trods alt et DEBATforum

Anmeld

17. august 2012

Sara_S

4kløver skriver:

Bare de ikke laver et farvel tråd og så komme 2 dage efter igen. Det er plat synes jeg. Men der er længe siden jeg sidst har set et. Gudskelov for det

Det er jo det... det handler måske mere om at være konsekvente og tage en beslutning , der holder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.