Jeg føder 08.09.12!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

MorDk

Tror simpelthen ikke den Clairvoyant får ret! Kommer jo ikke til at føde kl.12.33 idag lig'som ...

Har haft små-veer i 3-4 timer i nat... men de er gået i sig selv igen.... Ihhh! Meeeen kan jo stadig nå at få idag d.08.09.12 ♥ Nu må vi se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Tror simpelthen ikke den Clairvoyant får ret! Kommer jo ikke til at føde kl.12.33 idag lig'som ...

Har haft små-veer i 3-4 timer i nat... men de er gået i sig selv igen.... Ihhh! Meeeen kan jo stadig nå at få idag d.08.09.12 ♥ Nu må vi se...

Hov har ikke været så aktiv herinde efter lillepigens ankomst...troede du havde født. Ej nu må hun da gerne snart komme ud så, kan huske du nævnte du havde en ret hård graviditet med smerter.

Jeg sender vestøv,og krydser for at hun er ude inden imorgen

Anmeld

8. september 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Hov har ikke været så aktiv herinde efter lillepigens ankomst...troede du havde født. Ej nu må hun da gerne snart komme ud så, kan huske du nævnte du havde en ret hård graviditet med smerter.

Jeg sender vestøv,og krydser for at hun er ude inden imorgen

Smiler... mange tak for de krydsede fingre... Jeg orker simpelthen heller ikke mere.. Ved godt det kan lyde "utaknemligt" MEN kan jo knapt nok gå ... AVAV!

Anmeld

8. september 2012

pussekat

MorDk skriver:

Smiler... mange tak for de krydsede fingre... Jeg orker simpelthen heller ikke mere.. Ved godt det kan lyde "utaknemligt" MEN kan jo knapt nok gå ... AVAV!

hejsa

det pas ikke for så have du føde nu

Anmeld

8. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hmm du er stadig online på Baby, så du har ikke født kl. 12 - for kl. er 14.45 nu  Nu skal lillepigen lytte efter sin mor 

Du får lige en maaaaaaaasse vestøv *puuuuuuuuuuuuuuust* *puuuuuuuuuuuust* - håber det sætter gang i noget 

Anmeld

8. september 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Hmm du er stadig online på Baby, så du har ikke født kl. 12 - for kl. er 14.45 nu  Nu skal lillepigen lytte efter sin mor 

Du får lige en maaaaaaaasse vestøv *puuuuuuuuuuuuuuust* *puuuuuuuuuuuust* - håber det sætter gang i noget 

Ingen tegn på snarlig fødsel overhovedet!!!

Har snyde-veer om aften/natten ... Hmmm....

Anmeld

8. september 2012

mybaby-girl

MorDk skriver:

Ej, hvor træls for dig søjde .. Sender dig lidt ve-støv Puuuuuuuuuuuussssst **********************

Og håber på der snart sker noget !

Anmeld

8. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Tror du må tage en alvorssnak med hende 

Anmeld

8. september 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Tror du må tage en alvorssnak med hende 

JA for jeg sover næsten ikke pga alle de "snyde-veer" Tænker hele tiden... SÅ nu kommer der gang i noget... men ak nej...  Kan ik gøre andet end at vente... SUK! MEEEEEN har "kun" 5 dage til termin ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.