Jeg føder 08.09.12!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. august 2012

MorDk

Siges der... nu må vi se *S* Spændende om de oplysninger jeg har fået det holder stik!! Er da lidt spændt *S*

https://www.baby.dk/Users/Blog/View.aspx?BlogID=1955

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Nettemor

Hvem har forudset det?

Det bliver spændende om det holder stik.. Var det en af de datoer du selv havde gættet på?

Anmeld

16. august 2012

M (:

MorDk skriver:

Siges der... nu må vi se *S* Spændende om de oplysninger jeg har fået det holder stik!! Er da lidt spændt *S*

https://www.baby.dk/Users/Blog/View.aspx?BlogID=1955

Uuuuh, hvem tør komme med en SÅ præcis forudsigelse?

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Nettemor skriver:

Hvem har forudset det?

Det bliver spændende om det holder stik.. Var det en af de datoer du selv havde gættet på?

Jeg havde først tænkt 08.09.12 MEN ændrede det til 07.09.12 ... men lad os nu se *S* Det er en dame som min storesøster går i spirituel gruppe/cirkel med der siger det! Spændende om det holder stik!

Anmeld

16. august 2012

MorDk

M (: skriver:

Uuuuh, hvem tør komme med en SÅ præcis forudsigelse?

Ja godt spørgsmål! Kender hende ikke. Min storesøster sendte mig en sms her til aften...

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

MorDk skriver:

Jeg havde først tænkt 08.09.12 MEN ændrede det til 07.09.12 ... men lad os nu se *S* Det er en dame som min storesøster går i spirituel gruppe/cirkel med der siger det! Spændende om det holder stik!

Det bliver spændende så

Anmeld

16. august 2012

M (:

MorDk skriver:

Ja godt spørgsmål! Kender hende ikke. Min storesøster sendte mig en sms her til aften...

Spændende spændende!

Den forudsagte vægt, passer den ca. med den vægt hun vil have til den tid, ud fra de skøn du har fået indtil nu?

Anmeld

16. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Uhh....spændende om hun har ret

Anmeld

16. august 2012

LinLin

Det er også en god dato - min fødselsdag ;-)

Anmeld

16. august 2012

MorDk

M (: skriver:

Spændende spændende!

Den forudsagte vægt, passer den ca. med den vægt hun vil have til den tid, ud fra de skøn du har fået indtil nu?

Nej ik rigtig... men til tilvækstscanning lå hun 12,5% under gennemsnit. Men det kan jo ændre sig. Hun blev ved JM sidste uge skønnet til ca. 2500 gram... såååå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.