Jeg føder 08.09.12!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

MorDk

DAs mor skriver:

Det er også en god dato - min fødselsdag ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

M (:

MorDk skriver:

Nej ik rigtig... men til tilvækstscanning lå hun 12,5% under gennemsnit. Men det kan jo ændre sig. Hun blev ved JM sidste uge skønnet til ca. 2500 gram... såååå

Hm, hvem ved om hun giver den gas her til sidst? 

Anmeld

17. august 2012

Miss-86

Det bliver spændende om det holder stik så

Nu nærmer tiden sig også.. Går det stærkt synes du ?

Anmeld

17. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Siges der... nu må vi se *S* Spændende om de oplysninger jeg har fået det holder stik!! Er da lidt spændt *S*

https://www.baby.dk/Users/Blog/View.aspx?BlogID=1955

Uhhhh spændende om hun får ret 

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Miss-86 skriver:

Det bliver spændende om det holder stik så

Nu nærmer tiden sig også.. Går det stærkt synes du ?

jeg ved nu ik lige om jeg sys tiden går stærkt! Hmm... både og...! *S*

Anmeld

17. august 2012

Miss-86

MorDk skriver:

jeg ved nu ik lige om jeg sys tiden går stærkt! Hmm... både og...! *S*

ja det kender jeg rigtig godt

Anmeld

17. august 2012

Alexander&Lærke

Ja nogen er gode til at forudsige det.... Da jeg vente mig sidste sommer fortalte min svigermor ca en md før jeg fødte at hun havde drømt at jeg ville føde den 23/7, var sat til den 26. Det sagde hun mange gange og tilsidst sagde de fleste at jeg ville føde den 23/7. Min bror har fødselsdag den 26 hvor jeg havde termin og min mor ville så holde fødselsdagen den 23, der sagde jeg det kan jeg ikke for der skal jeg føde.

Da det så blev den 23/7 havde jeg den mærkeligste følelse om morgen, jeg var sikker på at det ville ske i dag, synets også jeg havde lidt murrende i maven, så ved middags tid skrev jeg til min mor at jeg ikke vidste om vi kom for jeg var sikker på det ville ske til aften, ej pjat sagde hun det var psykisk fordi alle havde sagt at jeg ville føde den dag. Men nej Lærke havde sendt farmor nogle tegn for omkrig kl 13.30 begyndte veerne småt, men de var der, og kl 15.34 er Lærke født.  Farmor fik ret.....    og min mor fik kun vores søn til fødselsdag.

Anmeld

18. august 2012

MorDk

Mette&Alexander skriver:

Ja nogen er gode til at forudsige det.... Da jeg vente mig sidste sommer fortalte min svigermor ca en md før jeg fødte at hun havde drømt at jeg ville føde den 23/7, var sat til den 26. Det sagde hun mange gange og tilsidst sagde de fleste at jeg ville føde den 23/7. Min bror har fødselsdag den 26 hvor jeg havde termin og min mor ville så holde fødselsdagen den 23, der sagde jeg det kan jeg ikke for der skal jeg føde.

Da det så blev den 23/7 havde jeg den mærkeligste følelse om morgen, jeg var sikker på at det ville ske i dag, synets også jeg havde lidt murrende i maven, så ved middags tid skrev jeg til min mor at jeg ikke vidste om vi kom for jeg var sikker på det ville ske til aften, ej pjat sagde hun det var psykisk fordi alle havde sagt at jeg ville føde den dag. Men nej Lærke havde sendt farmor nogle tegn for omkrig kl 13.30 begyndte veerne småt, men de var der, og kl 15.34 er Lærke født.  Farmor fik ret.....    og min mor fik kun vores søn til fødselsdag.

Ej hvor sjovt!!! Ja det bliver altså spændende om hun får ret hende her... Jeg skriver selvfølgelig en opdatering *S*

Anmeld

18. august 2012

mortilnoahogmelina

Det er på min fødselsdag . Uh det bliver spændende .

Anmeld

18. august 2012

MorDk

Mortil2tiloktober skriver:

Det er på min fødselsdag . Uh det bliver spændende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.