Må man ikke selv vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Skouboe

Anonym skriver:

Ja syntes jeg også det er måske fordi der er for langt det tager ca. 1 time til holdbæk og 30min. til næsteved.

Det skal du lige tage med i dine overvejelser... ½ times ekstra kørsel er rigtigt meget når man har veer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det kommer meget an på hvor du bor og hvilke sygehuse der er, vi har odense ca 1 time væk, og kolding 20-30 min væk, og vi havde kun mulighed for kolding

Jeg skal ringe til næstved på mandag, for at snakke med dem om det, håber på Roskilde som ligger ca. 1 time væk og holdbæk er næsten 2 timer. Men for mig betyder afstanden ikke noget.

Anmeld

17. august 2012

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg skal ringe til næstved på mandag, for at snakke med dem om det, håber på Roskilde som ligger ca. 1 time væk og holdbæk er næsten 2 timer. Men for mig betyder afstanden ikke noget.

Det kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre dig gentage med veer

Aj, jeg kan sagtens forstå dig, men det er virkeligt, virkeligt ulideligt at køre bil med veer.

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det skal du lige tage med i dine overvejelser... ½ times ekstra kørsel er rigtigt meget når man har veer...

Ja men tager jeg ikke så tungt, når man kan overleve første gang med veer, så er anden gang ikke slem. Nu ved jeg i hvert faldet hvad det er

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre dig gentage med veer

Aj, jeg kan sagtens forstå dig, men det er virkeligt, virkeligt ulideligt at køre bil med veer.

Jeg syntes ikke det er slem, at køre med veer

Anmeld

17. august 2012

MortilElias2010

Jeg gik til jm i Vejle, da jeg bor heroppe, men valgte Sønderborg Sygehus som fødested da begge mine forældre har/havde arbejdet der og jeg kendte det som min egen bukselomme og de har verdens bedste familieafdeling - eller rettere havde. Suk!  Så jo du har frit valg hvor du vil føde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.