Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Jo men du kan risikere at få afslag hvis fødeafdelingen er fyldt op (De tager ud fra hvor mange der har termin på det givende tidspunkt)
Jo men du kan risikere at få afslag hvis fødeafdelingen er fyldt op (De tager ud fra hvor mange der har termin på det givende tidspunkt)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen så må vi håbe at alle de dejlige damer holder sig fra "min" dato
Hehe ja
Her har jeg begge gange valgt Hillerød selvom jeg er tilknyttet Gentofte men jeg ville under ingen omstædigheder føde der!
Første gang viste det sig at være et rigtig godt valg, da min søn kom 6 uger for tidligt, Gentofte har nemlig ikke en neonatalafdeling og Hillerød har landets mest fantastiske
132319 skriver: Hehe ja Her har jeg begge gange valgt Hillerød selvom jeg er tilknyttet Gentofte men jeg ville under ingen omstædigheder føde der! Første gang viste det sig at være et rigtig godt valg, da min søn kom 6 uger for tidligt, Gentofte har nemlig ikke en neonatalafdeling og Hillerød har landets mest fantastiske
Man må selv bestemme - og man må også føde hjemme hvis man vil. Det kan varmt anbefales :-)
Hvis du bare har fået tid til NF i næstved så er det jo ikke det samme som at du SKAL føde der:-) Næstved er bare stedet hvor man foretager NF. Jeg bor ved Nkøbing F og jeg har skulle til Næstved ved alle scanninger men har alligevel født i Nykøbing F.
Du skal bare sige til din JORDMODER at du vil lave fødestedet om.
Jeg gjorde det samme, og da hun havde rettet det i systemet, så var det bare det
Kan varmt anbefale Holbæk, der er mege søde og dygtige (altså hvad min oplevelse ihvertfald var)
Anonym skriver: Hej piger. Er ano. da jeg ikke er så langt endnu.Men tænkte på, om man ikke måtte vælge fødested selv? jeg har fået tildelt næstved syghus, og må sige jeg er lidt utilfredsville nemlig rigtig gerne til holdbæk jeg bor i skælskør.
Hej piger. Er ano. da jeg ikke er så langt endnu.Men tænkte på, om man ikke måtte vælge fødested selv? jeg har fået tildelt næstved syghus, og må sige jeg er lidt utilfredsville nemlig rigtig gerne til holdbæk jeg bor i skælskør.
Hej med dig.. :-)
Jo du må selv vælge, jeg har valgt Næstved, da jeg har 3 veninder som har født inden for de seneste 3 år på holbæk, som har vist sig at være fyldt med problemer.. Så jeg har valgt Næstved istedet..
Jep det kan du jeg blev også opsat til næstved, men ændrede det i uge 37 til holbæk, fordi jeg ikke ville på næstved alligevel..
Og min kusine fik det også ændret til holbæk, selvom hun var indkaldt til første scanning i næstved
engodmor skriver: Du skal bare sige til din JORDMODER at du vil lave fødestedet om. Jeg gjorde det samme, og da hun havde rettet det i systemet, så var det bare det Kan varmt anbefale Holbæk, der er mege søde og dygtige (altså hvad min oplevelse ihvertfald var)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128