Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Er ano. da jeg ikke er så langt endnu.Men tænkte på, om man ikke måtte vælge fødested selv? jeg har fået tildelt næstved syghus, og må sige jeg er lidt utilfredsville nemlig rigtig gerne til holdbæk jeg bor i skælskør.
Hej piger. Er ano. da jeg ikke er så langt endnu.Men tænkte på, om man ikke måtte vælge fødested selv? jeg har fået tildelt næstved syghus, og må sige jeg er lidt utilfredsville nemlig rigtig gerne til holdbæk jeg bor i skælskør.
Jo det må du da med mindre der er specille behov for dig eller baby.
simone_jacobsen skriver: Jo man må selv vælge. Min læge spurgte mig men det er jo bare, at sige det til lægen selv..
Jo man må selv vælge. Min læge spurgte mig men det er jo bare, at sige det til lægen selv..
Omsorgsgiver skriver: Jo det må du da med mindre der er specille behov for dig eller baby.
Anonym skriver: Det ville jeg bestemt ikke mene der er
Det ville jeg bestemt ikke mene der er
Ok. Det er da mærkeligt at du ikke har fået lov til selv at bestemme Snak med din jordemoder om det.
Altså min læge spurgte da mig om jeg ikke godt nok ville blive i vores nuværende by eller om jeg ville et andet sted hen, så jo man kan da godt få et andet sygehus tildelt
Jo men du kan risikere at få afslag hvis fødeafdelingen er fyldt op (De tager ud fra hvor mange der har termin på det givende tidspunkt)
Omsorgsgiver skriver: Ok. Det er da mærkeligt at du ikke har fået lov til selv at bestemme Snak med din jordemoder om det.
Babymamma skriver: Altså min læge spurgte da mig om jeg ikke godt nok ville blive i vores nuværende by eller om jeg ville et andet sted hen, så jo man kan da godt få et andet sygehus tildelt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128