Deltids pasning i børnehave, kan vi "bare" det. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. august 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hejsa folkens

Jeg ville høre om man "altid" i hvilken som helst bh kan få deltids pasning?

Vores datter startede i januar ca, og nu ønsker vi deltids pasning i samme bh, da dagene er for lange og jeg alligevel er hjemme pt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Nettemor

Det tror jeg godt man kan.. Men jeg ville da helt klart ringe til pladsanvisningen og tjekke

Anmeld

16. august 2012

Nettemor skriver:

Det tror jeg godt man kan.. Men jeg ville da helt klart ringe til pladsanvisningen og tjekke

Hmm, nu har vi hørt dem ad, de sagde det ikke findes mere ! :/

For dårligt, så nu ved jeg ikke hva tid jeg kan hente datteren så dagene ikke bliver for lange for hende, hun er helt knækket når hun kommer hjem. Dagen har været go men hun er så så så træt og græder og er ked

Hun er der fra 06.30 når de åbner til 15.15 måske lige nogle minutter længere nogle dage men ikke over 15.30 ! Men det er en lang dag i en i forvejn natur børnehave

Har bare den mindste hjemme på 19 mdr og hun sover jo lur kl 12. Og tror de spiser mad der i bh'en, men måske vi MÅ hente hende halv 1. Så må den mindstes lur flyttes den halve time,

Den store SKAL nå og spise frokost der henne, da hun er mindre go til det er hjemme og dygtig derover hvor de sidder rigtig rigtig mange børn sammen og spiser. Så det må hun ikke gå glip af.

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Hmm, nu har vi hørt dem ad, de sagde det ikke findes mere ! :/

For dårligt, så nu ved jeg ikke hva tid jeg kan hente datteren så dagene ikke bliver for lange for hende, hun er helt knækket når hun kommer hjem. Dagen har været go men hun er så så så træt og græder og er ked

Hun er der fra 06.30 når de åbner til 15.15 måske lige nogle minutter længere nogle dage men ikke over 15.30 ! Men det er en lang dag i en i forvejn natur børnehave

Har bare den mindste hjemme på 19 mdr og hun sover jo lur kl 12. Og tror de spiser mad der i bh'en, men måske vi MÅ hente hende halv 1. Så må den mindstes lur flyttes den halve time,

Den store SKAL nå og spise frokost der henne, da hun er mindre go til det er hjemme og dygtig derover hvor de sidder rigtig rigtig mange børn sammen og spiser. Så det må hun ikke gå glip af.

Jamen den halve plads ville vel bare være på det økonomiske.. Du kan vel godt selv vælge de korte dage?

Som fx at hun først bliver afleveret til kl 9? Inden de skal ud af huset. Og så hentet kl 15 ? Eller har jeg misforstået? Så har hun 6 timer i børnehaven..

Anmeld

16. august 2012

Nadia&Daniel

Hejsa folkens

Vores datter startede i januar ca, og nu ønsker vi deltids pasning i samme bh, da dagene er for lange og jeg alligevel er hjemme pt?

Vi har fuldtidspassning til Laura (21 mdr.) og jeg går hjemme.

En typisk dag (hun sover kl. 11-13):

Lang dag - vist jeg har mange gøremål: kl. 8.45-15.30 (så farmand også kan være med til at hente)

Mellem dag - når der er godt vejr, så hun får mulighed for at være med på legepladsen: kl. 8.45-15

Kort dag - vist vi skal noget sammen: kl. 8.45-14

Extrem kort dag: fridag med mor (og far)

Anmeld

16. august 2012

Nadia&Daniel

Hejsa folkens

Ved ikke lige hvorfor jeg havde læst bh som vg..

Anmeld

16. august 2012

Nettemor skriver:

Jamen den halve plads ville vel bare være på det økonomiske.. Du kan vel godt selv vælge de korte dage?

Som fx at hun først bliver afleveret til kl 9? Inden de skal ud af huset. Og så hentet kl 15 ? Eller har jeg misforstået? Så har hun 6 timer i børnehaven..

Jov det var faktisk for at slå det økonomiske sammen med at have på skift at det var deltids pasning men skidt pyt, håber man må hente tidligt alligevel.

Men da det passer os alle bedst at hun kommer ved åbningstid og får morgenmad mm (igen spiser med de andre, da hun nemt hjemme kun snupper frygt og ellers ikke spiser så meget trods jeg/vi virkelig prøver! ) så der gerne hun får den mad derover hun nyder med de andre, og så hentes tidligt. Vi må snakke med dem, for kan ikke huske hva tid de gør hvad, hun sover heller ikke lur derover jo , men kafe' mad og frokost skal hun lige nå og have med

Anmeld

16. august 2012

Nettemor skriver:

De får frokost kl 11.00 kan jeg se, så måske ved 12.00 tiden ville være fint.

Anmeld

16. august 2012

raca

man må som udgangspunkt hente sit barn når man vil...

med mindre det forstyrre barnet socialt.

Anmeld

16. august 2012

bøllen

Hejsa folkens

I vores børnehave kan man ikke bare, der er ex antal pladser og dem kan man så søge om.

Men det kan din kommunen oplyse dig om.

Ellers bestemmer du jo selv hvornår du henter og bringer, og kan lave dagene så de passer. Men så er der ikke økonomisk forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.