skråstole ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

ja, håber du hører fra hende snart så

har langt om længe fået et svar på annoncen, betrækket kan tages af og vaskes

håber jeg skal ud og kik på den her i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

VØS

Vi havde en skråstol til vores søn som bare var GULD værd 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du skal give for den du har kigget på, men ellers kan jeg varm anbefale at tage at kig forbi amazon.co.uk og søge på bouncer?
Der kommer jo ikke told på da det kommer fra England.

Vi havde købt denne her: 

http://www.amazon.co.uk/Fisher-Price-Precious-Plan et-Playtime-Bouncer/dp/B001L092JI/ref=sr_1_1?s=bab y&ie=UTF8&qid=1345191851&sr=1-1

Den har så man kan tænde for vibration i sædet, så baby har det som når man kører i bil, hvilket virkelig har hjulpet i vores lille hjem 

Der er også et håndtag man kan hive i så den spiller en af to søde melodier eller giver et lille sødt løve-brøl eller en abelyd

Kan se de også har Disney skråstole

Beklager opsætningen, men er skrevet fra IPad.

Håber i får den i gerne vil have

Anmeld

17. august 2012

Princesspigen

VØS skriver:

Vi havde en skråstol til vores søn som bare var GULD værd 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du skal give for den du har kigget på, men ellers kan jeg varm anbefale at tage at kig forbi amazon.co.uk og søge på bouncer?
Der kommer jo ikke told på da det kommer fra England.

Vi havde købt denne her: 

http://www.amazon.co.uk/Fisher-Price-Precious-Plan et-Playtime-Bouncer/dp/B001L092JI/ref=sr_1_1?s=bab y&ie=UTF8&qid=1345191851&sr=1-1

Den har så man kan tænde for vibration i sædet, så baby har det som når man kører i bil, hvilket virkelig har hjulpet i vores lille hjem 

Der er også et håndtag man kan hive i så den spiller en af to søde melodier eller giver et lille sødt løve-brøl eller en abelyd

Kan se de også har Disney skråstole

Beklager opsætningen, men er skrevet fra IPad.

Håber i får den i gerne vil have

jeg skal kun give 120 og så er den i samme by som jeg bor så tror ikke det fås meget billigere

men tak

Anmeld

17. august 2012

VØS

Nej det kan jeg godt se, det vil være et godt køb så
Håber det er noget, når i skal ud at se den

Anmeld

17. august 2012

Princesspigen

VØS skriver:

Nej det kan jeg godt se, det vil være et godt køb så
Håber det er noget, når i skal ud at se den

er så forelsket i den så tror jeg kommer til at tage den med hvem uanset hvad

Anmeld

17. august 2012

VØS

Uhh det kender jeg godt, det kan være " farligt " sådan at kigge efter ting til baby

Anmeld

17. august 2012

Tona

Princesspigen skriver:

super, tak for trikset

jeg oplever bare mange sige de ike er gode for baby´s ryg og meget andet  men fx hvis jeg lig skal noget 5-10 min tror jeg altså den ku være god at have

Hi hi...folk siger så meget om  hvad der er godt for babyer og gravide osv osv og self. skal man også sætte sig ind i tingene, men i sidste ende skal man gøre det man selv syntes virker for en

Anmeld

17. august 2012

Princesspigen

Amandas-mor skriver:

Hi hi...folk siger så meget om  hvad der er godt for babyer og gravide osv osv og self. skal man også sætte sig ind i tingene, men i sidste ende skal man gøre det man selv syntes virker for en

er os lidt det jeg tænker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.