skråstole ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Så er det bare om at satse og så købe den . Lige meget hvad kan man jo vaske den i hånden med lidt kno fedt så skal den nok blive pæn igen

ja rigtigt nok

kan ikke så mange triks selv endnu men har en rigtig god nabo som kan alt muligt hun kan sikkers os få det rent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

FrkRaarup

Princesspigen skriver:

hmm øv

hende med annoncen svarer ikke så hurtigt som jeg gerne ville det

er lidt små utålmodig

Send hende en sms.. Min erfaring er, at mange af sælgerne ikke tjekker annonce og sådan.

Anmeld

16. august 2012

FrkRaarup

http://www.jysk.dk/210/362/3931401/a/catalog-sales

??

Anmeld

16. august 2012

Tona

Princesspigen skriver:

jeg ved godt at skråstole kun må bruges kort tid af gangen og ikke for tit, så det behøver i ikke banke mig i hoved med

mit spørgsmål er og ikke de fleste eller alle skråstole kan vaskes ?

kan man tage betrækket af sådan en og vaske det ? ?

har forelsket mig i en meget smuk billig en men den ser lidt beskidt ud

Jeg slår ikke nogen i hovedet med skråstole. Amanda nægtede at ligge i sin lift og lå bare og skreg fordi hun ikke kunne se noget. Da hun kom op i skråstolen og sidde når jeg var i køkkenet var hun lykkelig og glad så for os var den guld værd da hun var for lille til højstolen

Nå men ang. det med vask, så var vores også lidt beskidt og brugt da vi fik den. På den her kunne betrækket ikke pilles af (men det tror jeg normalt det kan). Jeg stillede den i håndvasken og tog den grove side af en svamp og skurrede betrækket i sulfo og skyllede efter med vand, mens betrækket altså stadig sad på stolen. Den blev fin igen

Anmeld

16. august 2012

Princesspigen

FrkRaarup skriver:

Send hende en sms.. Min erfaring er, at mange af sælgerne ikke tjekker annonce og sådan.

ar ja selvfølgelig..

boldninen her glemte vidst at tænke

Anmeld

16. august 2012

Princesspigen

Amandas-mor skriver:

Jeg slår ikke nogen i hovedet med skråstole. Amanda nægtede at ligge i sin lift og lå bare og skreg fordi hun ikke kunne se noget. Da hun kom op i skråstolen og sidde når jeg var i køkkenet var hun lykkelig og glad så for os var den guld værd da hun var for lille til højstolen

Nå men ang. det med vask, så var vores også lidt beskidt og brugt da vi fik den. På den her kunne betrækket ikke pilles af (men det tror jeg normalt det kan). Jeg stillede den i håndvasken og tog den grove side af en svamp og skurrede betrækket i sulfo og skyllede efter med vand, mens betrækket altså stadig sad på stolen. Den blev fin igen

super, tak for trikset

jeg oplever bare mange sige de ike er gode for baby´s ryg og meget andet  men fx hvis jeg lig skal noget 5-10 min tror jeg altså den ku være god at have

Anmeld

16. august 2012

FrkRaarup

Princesspigen skriver:

ar ja selvfølgelig..

boldninen her glemte vidst at tænke

Hihi

Anmeld

16. august 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

jeg ved godt at skråstole kun må bruges kort tid af gangen og ikke for tit, så det behøver i ikke banke mig i hoved med

mit spørgsmål er og ikke de fleste eller alle skråstole kan vaskes ?

kan man tage betrækket af sådan en og vaske det ? ?

har forelsket mig i en meget smuk billig en men den ser lidt beskidt ud

Skråstole kan bestemt være god ting. Hvis man lige skal i bad, eller lave noget at spise osv

Jeg har 2 slags, den ene med noget blød stof, vældig fin, der kan betrækket tages af og vaskes, den anden tror jeg ikke det kan tages af, men det er også mere stift, og nemt at tørre af, hvor stolen er mere som original skråstol, hvor den er mere bouncy

Anmeld

16. august 2012

Fenja09

Det kommer an på hvilken model det er, hvis det er nogle af de nyere så vil jeg mene at man godt kan. Ved vores er det i hvert fald muligt, men hvis det er en af dem som vi andre sad i som babyer så kan man ikke.

Hvis den er beskidt pga. mad f.eks grød så er det jo til at fjerne med en klud, men er den jordslået, så ville jeg springe over.

/Fenja

Anmeld

16. august 2012

Mother-love

Jeg er ret sikker på du godt kan vaske betrækket. Det er jeg ret sikker på du kan med alle. Ellers ville det da være utrolig upraktis. Og vi elskede vores skråstol og det samme gjorde isabella. Jeg ville da for alt i verden ikke have undværet den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.