skråstole ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Skråstole kan bestemt være god ting. Hvis man lige skal i bad, eller lave noget at spise osv

Jeg har 2 slags, den ene med noget blød stof, vældig fin, der kan betrækket tages af og vaskes, den anden tror jeg ikke det kan tages af, men det er også mere stift, og nemt at tørre af, hvor stolen er mere som original skråstol, hvor den er mere bouncy

nu du har 2, ved du så om der er nogle forskeld på om man må bruge den ene til baby og ikke den anden, om de skal være lidt ældre ved den ene slaks eller noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

DDeDete

nu du har 2, ved du så om der er nogle forskeld på om man må bruge den ene til baby og ikke den anden, om de skal være lidt ældre ved den ene slaks eller noget ?

Det er der ikke, kun design og lidt i funktionen, den gammeldags er helt enkel og virker mere fjedrende, men den anden har lidt mere, og stativ med små dyr, og kan både vippe, og låses så den ikke kan vippe

Anmeld

16. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Det er der ikke, kun design og lidt i funktionen, den gammeldags er helt enkel og virker mere fjedrende, men den anden har lidt mere, og stativ med små dyr, og kan både vippe, og låses så den ikke kan vippe

okay  

det er mere at jeg ikke køber en der ikke duer til en lille en når det er det der er min mening

Anmeld

16. august 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

okay  

det er mere at jeg ikke køber en der ikke duer til en lille en når det er det der er min mening

Jeg har mest brugt begge efter de første 4-8 uger, men synes begge er rigtig fine på hver deres måde, nu hvor vores pige er begyndt at holde hovedet stabilt selv, bruger vi også bumbo stolen.

Anmeld

16. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Jeg har mest brugt begge efter de første 4-8 uger, men synes begge er rigtig fine på hver deres måde, nu hvor vores pige er begyndt at holde hovedet stabilt selv, bruger vi også bumbo stolen.

bumbo stolen ? den kender jeg ikke ?

Anmeld

17. august 2012

Kløver

Princesspigen skriver:

Eesåråsådasådaneen

bumbo stolen ? den kender jeg ikke ?

Det en de kan sidde i når de kan holde hovedet men ikke kan sidde selv, været fin til min søn, men da han er født for tidligt og voksede helt vildt, blev han hurtigt for stor/tyk til den, men vi har stor glæde af den til lillepigen. Vi har købt vores brugt billigt, og den fremstår stadig som stort set ny

Anmeld

17. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

jeg ved godt at skråstole kun må bruges kort tid af gangen og ikke for tit, så det behøver i ikke banke mig i hoved med

mit spørgsmål er og ikke de fleste eller alle skråstole kan vaskes ?

kan man tage betrækket af sådan en og vaske det ? ?

har forelsket mig i en meget smuk billig en men den ser lidt beskidt ud

Min kan man ikke tage betrækket af. 

Det er nok forskelligt. 

Og sæt du endelig dit barn i, det er det bedste med en skråstol. 

(kunne så godt lide din første kommentar)

Anmeld

17. august 2012

Princesspigen

Maja84 skriver:

Det en de kan sidde i når de kan holde hovedet men ikke kan sidde selv, været fin til min søn, men da han er født for tidligt og voksede helt vildt, blev han hurtigt for stor/tyk til den, men vi har stor glæde af den til lillepigen. Vi har købt vores brugt billigt, og den fremstår stadig som stort set ny

arr hvor smart  

Anmeld

17. august 2012

Princesspigen

LR85 skriver:

Min kan man ikke tage betrækket af. 

Det er nok forskelligt. 

Og sæt du endelig dit barn i, det er det bedste med en skråstol. 

(kunne så godt lide din første kommentar)

har valgt og kontakte hende med annoncen og så må vi se om hun svarer..

så håber jeg bare den kan vaskes på den ene eller anden måde

Anmeld

17. august 2012

LR85

Princesspigen skriver:

har valgt og kontakte hende med annoncen og så må vi se om hun svarer..

så håber jeg bare den kan vaskes på den ene eller anden måde

ja, håber du hører fra hende snart så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.