Jeg blev sat i gang på terminsdagen, pga. sukkersyge.
Skulle møde op kl. 19, og fik lagt stikpiller efter undersøgelse og en omgang med elektroder på maven 
Der skete absolut ingenting, og blev i huj og hast og midt i morgenmaden hevet ned på jordemoderstuen til ny undersøgelse og elktroder på. FAndt aldrig ud af hvorfor det lige pludselig skulle gå så stærkt. Fik bare at vide at der var sket en fejl, da jeg havde fået at vide, at jeg først skulle møde op dernede igen kl 12.
Nå, men der skete stadig ingenting, og ved 13-tiden blev vi sendt ned at spise, og jeg gik i bad, og SÅ startede veerne. Meget voldsomt, og jeg blev pænt forskrækket, men fik at vide længe efter, at det er normalt at igangsættelses-veer starter hårdt ud. Jeg kunne jo kun tænke på at jeg havde fået at vide at veer ville tiltage i forløbet, så kunne slet ikke lige overskue smerten, men var samtidig glad for at der var udsigt til snart at blive mor 
Jeg skulle møde op på jordemoderstuen igen kl 15, og de blev glade for at veerne var i gang, men de blev ved med at komme ind og kigge på strimlen og gå igen, og til sidst fik vi at vide at vi skulle på over på fødestuen.
Derovre fortalte lægen så, at de ikke var særlig glade for hans hjertelyd, den dykkede hver gang jeg havde veer, så hun foreslog kejsersnit, og vi sagde ja med det samme.
17.04 blev han født, og det viste sig, at der var en stor død plet på moderkagen, så han fik ingen ilt eller næring under veer, og blev meget stresset.
Veer havde jeg jo så ikke ret længe, men vil bare forberede dig på at de altså starter kraftigt ud, men det er ganske normalt.
Håber dog at du går i gang af dig selv lige om lidt, så du slipper for alt det