Tale til manden???? Powerpoint???? Noget helt andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.013 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal giftes 

MEN jeg har så mange ting jeg gerne vil sige til min kommende mand, men jeg ved virkelig ikke om jeg kan - tror jeg bliver et stor tudemonstrum og vil jo heller ikke stå og flæbe hele vejen igennem

Tænker lidt et powerpoint, men igen - syntes måske det blir lidt for folkeskole agtigt...

Hjælp mig - pleace----

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Troldemommi

Jeg ville holde en tale hvis det var mig :-) det gjorde jeg for min mand da vi blev gift og selvom jeg var meget rørt og snøftede under talen så var det sådan en fed oplevelse både for ham men også for mig selv.

Der er jo ingen der rynker på næsen af en brud der er følsom på hendes bryllupsdag.

Held og lykke med din beslutning :-)

Monica

Anmeld

16. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg skal giftes 

MEN jeg har så mange ting jeg gerne vil sige til min kommende mand, men jeg ved virkelig ikke om jeg kan - tror jeg bliver et stor tudemonstrum og vil jo heller ikke stå og flæbe hele vejen igennem

Tænker lidt et powerpoint, men igen - syntes måske det blir lidt for folkeskole agtigt...

Hjælp mig - pleace----

Jeg ville også holde en tale. 

Det er kun smukt at glædes-græde til et bryllup  - Selv landet kommende konge gjorde det! 

Anmeld

16. august 2012

MortilElias2010

Jeg skrev en tale til min mand, fra første gang vi mødtes og til den dag hvor vi sagde ja til hinanden - som et eventyr, med alle de tanker der havde sat sig bestandigt fast fra den første tid, til de små gestus, der har været til de store øjeblikke..

Både det sjove, det søde, det alvorlige, det dejlige osv.

De ting han gjorde der har gjort indtryk, de øjeblikke hvor han overraskede eller .. you name it.

Jeg blev rørt da jeg nåede til der hvor jeg fortalte ham om de tidspunkter hvor jeg havde set ham i selskab med vores søn fra hans første tid i verden og som han siden voksede...  fordi at han aldrig havde troet han blev far.

Og følelser er der intet forkert ved, det er ikke en svaghed - men en styrke! Så vis dem. Det er mig ubegribeligt at det stadigvæk er et tabu at være ked af det om det så er glædestårer eller ked-af-det-tårer. Hovedrystende.

Anmeld

16. august 2012

>>Carina<<

jeg sender dig lige en pb :-)

Anmeld

16. august 2012

>>Carina<<

Carina1984 skriver:

jeg sender dig lige en pb :-)

hov.... kan DU sende MIG en pb? :-)

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

hov.... kan DU sende MIG en pb? :-)

Mig der skal sende dig en pb?

Anmeld

16. august 2012

Frk.S

Jeg følger lige lidt med.

Jeg skal også giftes... dog først om et års tid. Jeg ville så gerne holde en tale for min kommende mand - men jeg tror sgu ikke jeg kan. Ikke fordi jeg synes der er noget galt i at en brud tuder lidt til sit bryllup (og det vil jeg med garanti også komme til på et tidspunkt - faktisk tuder jeg næsten altid lidt til et bryllup).

Men jeg er bange for at jeg vil blive SÅ rørt, at jeg nærmest ikke kan få sagt de ting jeg vil, og så er der ikke meget ved det. Jeg ved det vil gøre mig vildt nervøs  nok endda så meget at det vil ødelægge noget for mig.

Anmeld

2. september 2012

Sille86

Jeg skal selv giftes her på lørdag d. 8/9, jeg er selv enormt følsom og har tænkt mig at holde en tale for min kommende mand og så har jeg hyret en kammerat og hans søster til at komme og spille akustisk guitar og synge Danser med drenges " aldrig undvære dig"...

Anmeld

4. september 2012

Lou87

Sille86 skriver:

Jeg skal selv giftes her på lørdag d. 8/9, jeg er selv enormt følsom og har tænkt mig at holde en tale for min kommende mand og så har jeg hyret en kammerat og hans søster til at komme og spille akustisk guitar og synge Danser med drenges " aldrig undvære dig"...

EJ hvor fint ... god ide !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.