Tale til manden???? Powerpoint???? Noget helt andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Lou87

Sille86 skriver:

Jeg skal selv giftes her på lørdag d. 8/9, jeg er selv enormt følsom og har tænkt mig at holde en tale for min kommende mand og så har jeg hyret en kammerat og hans søster til at komme og spille akustisk guitar og synge Danser med drenges " aldrig undvære dig"...

EJ hvor fint ... god ide !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg skal giftes 

MEN jeg har så mange ting jeg gerne vil sige til min kommende mand, men jeg ved virkelig ikke om jeg kan - tror jeg bliver et stor tudemonstrum og vil jo heller ikke stå og flæbe hele vejen igennem

Tænker lidt et powerpoint, men igen - syntes måske det blir lidt for folkeskole agtigt...

Hjælp mig - pleace----

Hejsa,

Tillykke med at du skal giftes.. håber jeres dag bliver perfekt...

Jeg har den her ide i mit hoved.... Vil lige sige at jeg ikke står og skal giftes og heller ikke er forlovet.. Meeeen har da tænkt på hvordan mit bryllup skal være 

Jeg vil også gerne holde en tale.. men tror sgu også jeg bliver en rigtig tudeprinsesse...

Så jeg har tænkt på at lave et gammledags lysbilledshow.. du ved de der små hvide dias man sætter i et apparat... Ved ikke om man kan få dem lavet stadig... men synes det kunne være meget cool.. Så skulle der være sort/hvide billeder af mig der holder et kort op med tekst på (som så er talen)... og så indimellem billeder af mig og kæresten... prikken over i'et ville selvfølgelig være noget live baggrundsmusik.. f.eks. en der spiller guitar og synger dæmpet en stille kærlighedssang.. 

Som afslutning villle jeg nok selv rejse mig op og sige jeg elsker dig til ham.. eller noget andet dejligt.. 

Ja.. man har jo lov at drømme 

Knus D.

Anmeld

4. september 2012

foto på lærred

Frk.S skriver:

Jeg følger lige lidt med.

Jeg skal også giftes... dog først om et års tid. Jeg ville så gerne holde en tale for min kommende mand - men jeg tror sgu ikke jeg kan. Ikke fordi jeg synes der er noget galt i at en brud tuder lidt til sit bryllup (og det vil jeg med garanti også komme til på et tidspunkt - faktisk tuder jeg næsten altid lidt til et bryllup).

Men jeg er bange for at jeg vil blive SÅ rørt, at jeg nærmest ikke kan få sagt de ting jeg vil, og så er der ikke meget ved det. Jeg ved det vil gøre mig vildt nervøs  nok endda så meget at det vil ødelægge noget for mig.

Kære Frk s.

Så vidt jeg ved, er det mest "pli" at det er manden der siger et par ord. Til de brylluper jeg har været ved, har konen aldrig holdt tale. Jeg synes, at hvis man som kvinde vil sige noget, så er det selvfølgelig fint, men hvis man har det som dig, så synes jeg helt sikkert ikke det er noget du skal føle dig forpligtiget til. Det ville da være frygteligt, at flere timer skulle blive ødelagt fordi man er nervøs for at holde en tale.

Du kan jo hviske alle de søde ord på manden på bryllupsnatten hvis du ønsker

Jeg synes i hvertfald ikke, at du skal føle at det er et must at holde en tale, da jeg som sagt ikke har været til bryllupper hvor kvinden har holdt tale. (der har det været brudens far, ægtemanden og "bestman" og så få andre som har lavet forskellige "sjove" indslag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.