Er jeg mon gravid denne gang eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Mother-love

cecilope skriver:

Jeg må indrømme at jeg håber alligevel. Selvom det er så dumt. Har ifølge beregningen set jeg skulle være 3 uger henne hvis det var. Men så ville jeg nok ikke få 3 negative test efter

Altså nu vil jeg helst ikke give dig falske forhåbninger men jeg testede dagen før forventet mens og den viste negativ og dagen efter tog jeg endnu en test og ventede lidt længere og efter noget tid viste densvagt positiv og så tog jeg den op fra dagen før og den var positiv. Og jeg var altså gravid så chancen kan jo være der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

cecilope

Altså nu vil jeg helst ikke give dig falske forhåbninger men jeg testede dagen før forventet mens og den viste negativ og dagen efter tog jeg endnu en test og ventede lidt længere og efter noget tid viste densvagt positiv og så tog jeg den op fra dagen før og den var positiv. Og jeg var altså gravid så chancen kan jo være der.

Jeg har vænnet mig til følelsen så det går nok hvis det er og jeg har allerede givet mig selv forhåbninger 

Men kan mærke meget presserende jag og menssmerter så må afvente og se om det bare har været en uheldig testdag og det bare er min mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.