Er jeg mon gravid denne gang eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Clotte

Da jeg var gravid med Cassandra tog jeg en test en fredag aften og den viste først positiv lørdag morgen så derfor købte vi en mere som jeg tog om lørdagen, den blev så positiv med det samme, så jeg krydser fingre for at du kan gøre det samme

Clotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Schonert

cecilope skriver:

Åhh hvor jeg dog håber:-) Havde du symptomer? Jeg har det sidste stykke tid været utrolig træt, ondt, oppustet ja alle tegnene er der men jeg ved os bare at det kan være min krop der fusker 

jeg hade igen symtomer overhovdet de kom først efter uge 15. 

tog bare en test fordi mit mens aldrig kom. 

Anmeld

15. august 2012

Vinker

cecilope skriver:

Imorges da jeg stod op og testede var den negativ - men ikke klar negativ som den plejer.

En indskydelse her kl 16 gjorde at jeg tog testen op og kiggede på den og der var en svag positiv streg. Billede medfølger.

Så vi tog fluks op og købte en clearblue som der skrev IKKE gravid :-( Men nu sidder jeg lidt med kæmpe forvirring og er frustreret for den første viser jo positiv. Men tænker den har jo ligget i 6 timer.

Kan nogen af jer komme med et bud eller dele jeres erfaring?

Kan godt forstå du er forvirret! Desværre har jeg erfarret at de Valmed teste (som den på billedet) godt kan blive positiv efter at have ligget længe så pas på med at stol på den!

Test med morgenurin og prøv en clear blue igen

Anmeld

16. august 2012

cecilope

Hvor er i søde herinde.

Min mand har lidt svært ved at forstå det her. Han ønsker jo bare det lykkes som han siger og jeg må indrømme det snart overtager kontrollen fra mig

Jeg har taget 2 teste mere igår aftes og en i morges og de er klar negativ. Så jeg må vente på min menstration og på den igen - men hold op hvor er det svært at nyde det og slappe af som alle siger man skal- det lige før jeg synes jeg gør alt det jeg ikke skal.

Anmeld

16. august 2012

th

cecilope skriver:

Hvor er i søde herinde.

Min mand har lidt svært ved at forstå det her. Han ønsker jo bare det lykkes som han siger og jeg må indrømme det snart overtager kontrollen fra mig

Jeg har taget 2 teste mere igår aftes og en i morges og de er klar negativ. Så jeg må vente på min menstration og på den igen - men hold op hvor er det svært at nyde det og slappe af som alle siger man skal- det lige før jeg synes jeg gør alt det jeg ikke skal.

tror vi skal lade at lade det ligge... har selv testet negativ her til morgen, øv altså, vi er i gang med at få nummer 2, men det tager sin tid.

Anmeld

16. august 2012

Mother-love

Klart positiv tillykke

Anmeld

16. august 2012

cecilope

michelledam skriver:

Klart positiv tillykke

Har taget 3 test efter som blev negativ. Så vtror desværre ikke der er noget. 

Anmeld

16. august 2012

Mother-love

cecilope skriver:

Har taget 3 test efter som blev negativ. Så vtror desværre ikke der er noget. 

Nåhhh det er jeg ked af

Anmeld

16. august 2012

cecilope

michelledam skriver:

Nåhhh det er jeg ked af

Jeg må indrømme at jeg håber alligevel. Selvom det er så dumt. Har ifølge beregningen set jeg skulle være 3 uger henne hvis det var. Men så ville jeg nok ikke få 3 negative test efter

Anmeld

16. august 2012

cecilope

Men nu sidder jeg også lige og regner på den og jeg bliver nød til at komme ud med det

Smed pillerne i December 2011

Fik først menstration igen den 16/4

så det har set sådan herud. 42dage  51dage og nu er jeg på 39 dag.

Så jeg har velegentlig testet for tidligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.