Er jeg mon gravid denne gang eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. august 2012

cecilope

Imorges da jeg stod op og testede var den negativ - men ikke klar negativ som den plejer.

En indskydelse her kl 16 gjorde at jeg tog testen op og kiggede på den og der var en svag positiv streg. Billede medfølger.

Så vi tog fluks op og købte en clearblue som der skrev IKKE gravid :-( Men nu sidder jeg lidt med kæmpe forvirring og er frustreret for den første viser jo positiv. Men tænker den har jo ligget i 6 timer.

Kan nogen af jer komme med et bud eller dele jeres erfaring?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Miss Church

Man må ikke regne med testen, efter den tid, som står på pakken. 5 min. tror jeg. 

Herefter kan der komme en ekstra streg på testen, som kan skyldes overskudfarve i testen. 

Men jeg har hørt om nogle som har pillet testen op, der var en streg og de var gravide. Så måske der er et lille håb? 

Er du langt over tid?

Anmeld

15. august 2012

hansen1

Jeg havde fuldstændig samme test og med samme resultat. Jeg valgte og tage en igen en uge efter, som viste positiv, og tog så derefter 6 stk alle positive. Men hvis du er i tvivl, så ring til lægen . 

Held og lykke 

Anmeld

15. august 2012

M&N

DU kan ikke stole på valmed teste efter tid. Har haft mange streger efter tid uden at være gravid. Hvis clearblue siger ikke gravid, så er du det nok heller ikke... 

Har du testdag idag?

Anmeld

15. august 2012

cecilope

Jeg er 6 dage over tid :-) Og kender godt reglen - jeg kunne bare ikke lade vær. 

Hvor sjovt. Jeg tror jeg har taget hundredevis af teste her de sidste 7 mdr og det første gang det her sker så HÅBER:-) Har næsten lyst til at tage en test nu her igen - jeg kan bare næsten ikke bære skuffelsen igen igen.

Anmeld

15. august 2012

cecilope

BabyWish2012 <3 skriver:

DU kan ikke stole på valmed teste efter tid. Har haft mange streger efter tid uden at være gravid. Hvis clearblue siger ikke gravid, så er du det nok heller ikke... 

Har du testdag idag?

Bliver mere og mere forvirret.

Og ja det har jeg:-)

Anmeld

15. august 2012

Miss Church

cecilope skriver:

Jeg er 6 dage over tid :-) Og kender godt reglen - jeg kunne bare ikke lade vær. 

Hvor sjovt. Jeg tror jeg har taget hundredevis af teste her de sidste 7 mdr og det første gang det her sker så HÅBER:-) Har næsten lyst til at tage en test nu her igen - jeg kan bare næsten ikke bære skuffelsen igen igen.

Hvis du er 6 dage over tid og clearblue siger ikke gravid, er jeg bange for at du ikke er  Prøve igen om et par dage og hvis mens ikke er kommet, synes jeg du skal ringe til din læge 

Håber det bedste for dig 

Anmeld

15. august 2012

cecilope

Miss Church skriver:

Hvis du er 6 dage over tid og clearblue siger ikke gravid, er jeg bange for at du ikke er  Prøve igen om et par dage og hvis mens ikke er kommet, synes jeg du skal ringe til din læge 

Håber det bedste for dig 

Det er jeg også bange for. Men jeg må prøve igen. Og tak :-)

Anmeld

15. august 2012

Schonert

det var sådan jeg fandt ud jeg var gravid sidst hvor den først vist positiv efter nogen timer., alle test jeg tog efter det var negativ. så tog jeg til læge og den var positiv. 

Anmeld

15. august 2012

cecilope

det var sådan jeg fandt ud jeg var gravid sidst hvor den først vist positiv efter nogen timer., alle test jeg tog efter det var negativ. så tog jeg til læge og den var positiv. 

Åhh hvor jeg dog håber:-) Havde du symptomer? Jeg har det sidste stykke tid været utrolig træt, ondt, oppustet ja alle tegnene er der men jeg ved os bare at det kan være min krop der fusker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.