Sikke en nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Tulle28

Det har vi også prøvet, det er så hårdt! Det er faktisk et godt stykke tid siden vi har haft en "episode"... Men har typisk været dage, hvor hun har oplevet rigtig meget og hvor der har været (lidt for meget) knald på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Pikku Myy

MorDk skriver:

Nej du misforstår mig. For han giver udtryk for det ene og det andet... og så alligevel ikke. Men han får tilbudt vand hvis han ønsker det og ikké mere. Han flippede totalt ud... og derfor fik jeg tændt lyset for blev næd til at se om han var ok. MEN det var det der gjorde det hele værre. Jeg prøvede at putte ham i hans seng men han skreg som en gal og jeg kunne ikke blive ved at stå ved ham (har ondt i bækkenet)

Ja, så har jeg vist misforstået dig.

Mon ikke han bare har haft en dum drøm, som han er vågnet lidt skidt fra. Jeg kan se at der er en masse, der har en masse erfaringer med at det er sket gentagende gange, men som jeg har forstået dig, er det kun sket een gang hos jer, så slå koldt vand i blodet. Ellers ender det bare som en selvopfyldende profeti...

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Pikku Myy skriver:

Ja, så har jeg vist misforstået dig.

Mon ikke han bare har haft en dum drøm, som han er vågnet lidt skidt fra. Jeg kan se at der er en masse, der har en masse erfaringer med at det er sket gentagende gange, men som jeg har forstået dig, er det kun sket een gang hos jer, så slå koldt vand i blodet. Ellers ender det bare som en selvopfyldende profeti...

Nej det er 5. gang det sker... ??

Men kan være pga. der er sket en masse (må prøve at tænke lidt over hvad der mon kan udløse det)

Anmeld

15. august 2012

Tabula Rasa

MorDk skriver:

Nej det er 5. gang det sker... ??

Men kan være pga. der er sket en masse (må prøve at tænke lidt over hvad der mon kan udløse det)

Hvis det er 5. gang, KAN det så ikke være en reaktion på sengen? Så der havde kørt en masse debat om det da jeg kiggede dine tidligere tråde

Anmeld

15. august 2012

MyLove E

MorDk skriver:

VBassen vågnede kl. 00.00 og var total hysterisk. Han ville ingenting og alligevel ville han have vand, ind i min seng, ikke ind i min seng, i sin egen seng, ligge i sin sækkestol osv. Han var total "umulig" Jeg prøvede alt muligt men måtte til sidst opgive. tænker at han havde drømt noget han ikke rigtig kunne "vågne fra" Det tog 3 timer inden han endelig faldt i søvn ved siden af mig! Føj det var hårdt! Følte bare jeg intet kunne gøre... andre som har oplevet dette?

Vi har dem næsten hver nat. Nogen gang kan vi få ham til ro igen hurtig og andre gange tager det og timer..

Det er bare hårdt. Så kram til dig

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Tabula Rasa skriver:

Hvis det er 5. gang, KAN det så ikke være en reaktion på sengen? Så der havde kørt en masse debat om det da jeg kiggede dine tidligere tråde

nej for det skete de første 3 gange da han havde sin tremmeseng. så kan ikke sige det er pga. juniorsengen...

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Rolig nat .... i nat!!!

Han sov fra 20.30 - 06.45

Anmeld

16. august 2012

modesty

Min dreng har haft en håndfuld af de nætter den sidste måneds tid. Jeg er ret sikker på at det hænger sammen med hans separationsangst her (han er 10 mdr.). Jeg har også snakket med andre mødre med ældre børn som oplever det samme fra tid til anden. Mareridt, en dag med mange indtryk, o.s.v. Jeg tror bestemt ikke at du skal bekymre dig, selvom det ikke er sjovt når det står på.

Anmeld

16. august 2012

Rikke, Liam & Linus

MorDk skriver:

Bassen vågnede kl. 00.00 og var total hysterisk. Han ville ingenting og alligevel ville han have vand, ind i min seng, ikke ind i min seng, i sin egen seng, ligge i sin sækkestol osv. Han var total "umulig" Jeg prøvede alt muligt men måtte til sidst opgive. tænker at han havde drømt noget han ikke rigtig kunne "vågne fra" Det tog 3 timer inden han endelig faldt i søvn ved siden af mig! Føj det var hårdt! Følte bare jeg intet kunne gøre... andre som har oplevet dette?

Jeps, sådan er 4 ud af 7 nætter herhjemme hos os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.