Sikke en nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. august 2012

MorDk

Bassen vågnede kl. 00.00 og var total hysterisk. Han ville ingenting og alligevel ville han have vand, ind i min seng, ikke ind i min seng, i sin egen seng, ligge i sin sækkestol osv. Han var total "umulig" Jeg prøvede alt muligt men måtte til sidst opgive. tænker at han havde drømt noget han ikke rigtig kunne "vågne fra" Det tog 3 timer inden han endelig faldt i søvn ved siden af mig! Føj det var hårdt! Følte bare jeg intet kunne gøre... andre som har oplevet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Tin

Profilbillede for Tin
MorDk skriver:

Bassen vågnede kl. 00.00 og var total hysterisk. Han ville ingenting og alligevel ville han have vand, ind i min seng, ikke ind i min seng, i sin egen seng, ligge i sin sækkestol osv. Han var total "umulig" Jeg prøvede alt muligt men måtte til sidst opgive. tænker at han havde drømt noget han ikke rigtig kunne "vågne fra" Det tog 3 timer inden han endelig faldt i søvn ved siden af mig! Føj det var hårdt! Følte bare jeg intet kunne gøre... andre som har oplevet dette?

Ved jo ik om det er helt det samme jeg har oplevet....men med min den yngste stod det på i over 3 år!!! Og han fik disse anfald fra 1 til 4 gange pr nat og kunne vare i alt fra 10 min til flere timer.....og det der med at de vil alt og intet på samme tid,lyder bare så bekendt.
Man føler at man ikke kan skabe kontakt.

Vi fandt efter 3 år ud af at vores søn led af night terror (kan Googles) men i samarbejde med vores SP, brød vil en del af den rytme. Han vågner dog stadig mindst 1 gang pr nat, men falder hurtigere til ro. Han er snart 5 år.

Og puha det har været nogle hårde år......

Ved selvfølgelig ik om dit barn har det, men ja, har prøvet noget tilsvarende det du beskriver

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Uha det lyder ikke rart! Har oplevet det 3-4 gange før med ham... så det sker langt fra hver dag! Men han bliver 2år til september... Åh får jo ondt af ham men samtidig er jeg også ved at gå ud af mit gode skind...

Anmeld

15. august 2012

Troldemommi

Puhhaa det lyder da godt nok en nat man godt kunne have været foruden, det er da synd for både bassen og dig håber han sover godt i nat :-)

Monica

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Jeg har læst lidt på det der Night Terror... og sys jeg kan nikke genkendende til en del af det... Hmm...

Anmeld

15. august 2012

Schonert

vi har oplevet noget a det samme hvor ham bare ligger og skriger i laang tid, så hørt jeg et sted når de gør det så det bare at gå udenfor med dem så stoppee de, og det prøvde vi og det hjalp, faldt til ro meget hurtig efter. og hvia det ikke virket så gjorde en køre tur på 10 min. 

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Schonert skriver:

vi har oplevet noget a det samme hvor ham bare ligger og skriger i laang tid, så hørt jeg et sted når de gør det så det bare at gå udenfor med dem så stoppee de, og det prøvde vi og det hjalp, faldt til ro meget hurtig efter. og hvia det ikke virket så gjorde en køre tur på 10 min. 

Ok jeg vil prøve altanen så.... hvis det er...

Anmeld

15. august 2012

Tin

Profilbillede for Tin
MorDk skriver:

Jeg har læst lidt på det der Night Terror... og sys jeg kan nikke genkendende til en del af det... Hmm...

Ja jeg synes nemlig også at dine beskrivelser kunne samlignes med mine oplevelser, men night terror bliver bare ved nat efter nat efter nat.

Men dit barn kan jo også bare have haft en dag med mange indtryk, som så lige blev bearbejdet i nat

Anmeld

15. august 2012

MorDk

Tin skriver:

Ja jeg synes nemlig også at dine beskrivelser kunne samlignes med mine oplevelser, men night terror bliver bare ved nat efter nat efter nat.

Men dit barn kan jo også bare have haft en dag med mange indtryk, som så lige blev bearbejdet i nat

ok... ja men det kan ikke komme engang imellem (tænker jeg) ??

Jeg sys det er synd for ham... men også for os som forældre! Vil helst gerne tackle det på bedst mulig vis... Så vidt jeg kunne læse mig frem til så skal man ikke snakke så meget til ham? Jeg har jo nogle gange troede han var vågen... men det virker som han "går i søvne" Han laver mærkelige ting... og virker forvirret! jeg tændte lyset så gik han helt amok og ville have det slukket. Han satte sig på gulvet i soveværelset og jeg måtte ikke røre ham  Fik helt ondt i hjertet!

Anmeld

15. august 2012

Tin

Profilbillede for Tin
MorDk skriver:

ok... ja men det kan ikke komme engang imellem (tænker jeg) ??

Jeg sys det er synd for ham... men også for os som forældre! Vil helst gerne tackle det på bedst mulig vis... Så vidt jeg kunne læse mig frem til så skal man ikke snakke så meget til ham? Jeg har jo nogle gange troede han var vågen... men det virker som han "går i søvne" Han laver mærkelige ting... og virker forvirret! jeg tændte lyset så gik han helt amok og ville have det slukket. Han satte sig på gulvet i soveværelset og jeg måtte ikke røre ham  Fik helt ondt i hjertet!

Vores egen havde det hver eneste nat ( Og har det så forsat i mild grad hver nat)

Men aner faktisk ik om de kan have det enkelte nætter...

Det du fortæller lyder bare så meget som min søn. Og det er en form for søvn gængeri, så man kan faktisk ik gøre så meget. Ikke alt for meget snak. Har du obseveret om det er de samme tidspunkter han gør det på, de nætter det er sket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.