MorDk skriver:
Bassen vågnede kl. 00.00 og var total hysterisk. Han ville ingenting og alligevel ville han have vand, ind i min seng, ikke ind i min seng, i sin egen seng, ligge i sin sækkestol osv. Han var total "umulig" Jeg prøvede alt muligt men måtte til sidst opgive. tænker at han havde drømt noget han ikke rigtig kunne "vågne fra" Det tog 3 timer inden han endelig faldt i søvn ved siden af mig! Føj det var hårdt! Følte bare jeg intet kunne gøre... andre som har oplevet dette?
Ved jo ik om det er helt det samme jeg har oplevet....men med min den yngste stod det på i over 3 år!!! Og han fik disse anfald fra 1 til 4 gange pr nat og kunne vare i alt fra 10 min til flere timer.....og det der med at de vil alt og intet på samme tid,lyder bare så bekendt.
Man føler at man ikke kan skabe kontakt.
Vi fandt efter 3 år ud af at vores søn led af night terror (kan Googles) men i samarbejde med vores SP, brød vil en del af den rytme. Han vågner dog stadig mindst 1 gang pr nat, men falder hurtigere til ro. Han er snart 5 år.
Og puha det har været nogle hårde år......
Ved selvfølgelig ik om dit barn har det, men ja, har prøvet noget tilsvarende det du beskriver
Anmeld