Slå græs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Ok, jamen der er også forskel på hvor tæt man bor og hvor meget maskinerne larmer. Jeg kender godt til det med tiden og at vi dfor nogle gange må gå på kompromis med hvornår vi starter maskinen i forhold til hvad vi helst ville.

Altså vi bor inde i byen og larmen er hvis normal Men ja der er bare ting der er vigtigere end det græs når vi kommer hjem hvilket vi nu os først gør sent ofte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

wamse

Mussen2 skriver:

Det synes jeg lyd fint og det ville jeg selv være ok med som nabo.

Ja det er også tidspunkter, som jeg selv er okay med, at mine naboer slår græs

Anmeld

14. august 2012

nielsen80

Vi slår det oftest mellem 10-16 i weekenden. Vi bor i villakvarter. Tænker bestemt over omgivelserne, men det kan dælme være svært. For tidligt kan betyde man vækker nogen, formiddag og eftermiddag kan man risikere at vække en bebs der sover og om aftenen genere man aftensmaden.........alt i mens det skal gøres imellem regnbyer i den danske sommer det er ikke nemt

Anmeld

14. august 2012

Janni.

Mussen2 skriver:

Samme her
Hvad tidsrum slår i selv i?

Fra sent formiddag og til sen eftermiddag som han kalder det. Det vil sige efter kl. 10 og før kl 16.30  I weekenderne slår han først græsset efter kl 15 hvis ikke han når det før Silas skal sove middagslur. 

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Mussen2 skriver:

Er d et bestemt tidspunkt / tidsrum i slår?

Når vi har have så gør vi det mellem 10 og 19, men det er hamrende svært at gøre det uden at det går udover noget... Lige nu har vi ikke have... 

Anmeld

14. august 2012

An&Jo

vi slår gerne græs om formiddag eller lige over middag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.