Slå græs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Mussen2

come2 skriver:

Jeg ville selv være træt af at blive vækket

Eller at folk slår græs når vi spiser udenfor

Jeg er enig. D er selvfølgelig forskel på hvor tæt man bor osv, men jeg synes folk har tendens til at starte den op når det passer dem og ikke vise hensyn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

wamse

Mellem 9-20

Bor i rækkehus

Anmeld

14. august 2012

twinny

nu har vi ikke have, men vi får snart en.  

Ja, helt sikkert vil jeg tage hensyn. Mellem 10-16 i hverdagen. Og mellem 11-14 i weekenderne.

Min mormors genbo slår altid græs kl 18, når man sidder i haven og griller.

Anmeld

14. august 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Er det så i hverdagen? Eller også weekend?

Det er både i hverdag og weekend.. Vi har ikke altid så frygtelig meget tid til sådan noget da vi priotere lidt anderledes så vi gør det når vi har tid. og tænker at håndværkeren osv må larme derfra og man først laver en overtrædelse hvis der er støj efter 23 så syntes det er fint det ville heller ikke genere mig hvis andre gjorde det

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

Dustmuz skriver:

atju er ikke ordet..
Jeg ville nyse mine lunger ud i løbet af 2 minutter, og mine øjne ville hoppe ud af hovedet på mig og min næse ville løbe af h til også.. hehe

jeg har heldigvis ikke nogen have (bor på 2 sal )

Fy da. Du bliver nok aldrig havemenneske så

Anmeld

14. august 2012

Dustmuz

Mussen2 skriver:

Fy da. Du bliver nok aldrig havemenneske så

never ever in my life..

kun hvis græsplænen bliver fjernet og der bliver sået ærter og jordbær..

Så skal jeg nok være i haven (for at plyndre den)

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

twinny skriver:

nu har vi ikke have, men vi får snart en.  

Ja, helt sikkert vil jeg tage hensyn. Mellem 10-16 i hverdagen. Og mellem 11-14 i weekenderne.

Min mormors genbo slår altid græs kl 18, når man sidder i haven og griller.

Det bidrage godt til naboskabet. D eer også forskel på hvor meget maskinerne larmer- meget endda. Nogle har jeg det ok med kører ved 20 tiden, men personligt synes jeg det er for sent at slå efter 20.00

Anmeld

14. august 2012

twinny

Mussen2 skriver:

Det bidrage godt til naboskabet. D eer også forskel på hvor meget maskinerne larmer- meget endda. Nogle har jeg det ok med kører ved 20 tiden, men personligt synes jeg det er for sent at slå efter 20.00

Ja, det er der. Men den larmer som en i h'lvede.  Man kan ikke tale sammen.  

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Det er både i hverdag og weekend.. Vi har ikke altid så frygtelig meget tid til sådan noget da vi priotere lidt anderledes så vi gør det når vi har tid. og tænker at håndværkeren osv må larme derfra og man først laver en overtrædelse hvis der er støj efter 23 så syntes det er fint det ville heller ikke genere mig hvis andre gjorde det

Ok, jamen der er også forskel på hvor tæt man bor og hvor meget maskinerne larmer. Jeg kender godt til det med tiden og at vi dfor nogle gange må gå på kompromis med hvornår vi starter maskinen i forhold til hvad vi helst ville.

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

wamse skriver:

Mellem 9-20

Bor i rækkehus

Det synes jeg lyd fint og det ville jeg selv være ok med som nabo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.