Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come2 skriver: Jeg ville selv være træt af at blive vækket Eller at folk slår græs når vi spiser udenfor
Jeg ville selv være træt af at blive vækket
Eller at folk slår græs når vi spiser udenfor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu har vi ikke have, men vi får snart en.
Ja, helt sikkert vil jeg tage hensyn. Mellem 10-16 i hverdagen. Og mellem 11-14 i weekenderne.
Min mormors genbo slår altid græs kl 18, når man sidder i haven og griller.
Mussen2 skriver: Er det så i hverdagen? Eller også weekend?
Er det så i hverdagen? Eller også weekend?
Dustmuz skriver: atju er ikke ordet.. Jeg ville nyse mine lunger ud i løbet af 2 minutter, og mine øjne ville hoppe ud af hovedet på mig og min næse ville løbe af h til også.. hehejeg har heldigvis ikke nogen have (bor på 2 sal )
atju er ikke ordet.. Jeg ville nyse mine lunger ud i løbet af 2 minutter, og mine øjne ville hoppe ud af hovedet på mig og min næse ville løbe af h til også.. hehejeg har heldigvis ikke nogen have (bor på 2 sal )
Mussen2 skriver: Fy da. Du bliver nok aldrig havemenneske så
Fy da. Du bliver nok aldrig havemenneske så
never ever in my life..
kun hvis græsplænen bliver fjernet og der bliver sået ærter og jordbær..Så skal jeg nok være i haven (for at plyndre den)
twinny skriver: nu har vi ikke have, men vi får snart en. Ja, helt sikkert vil jeg tage hensyn. Mellem 10-16 i hverdagen. Og mellem 11-14 i weekenderne. Min mormors genbo slår altid græs kl 18, når man sidder i haven og griller.
Mussen2 skriver: Det bidrage godt til naboskabet. D eer også forskel på hvor meget maskinerne larmer- meget endda. Nogle har jeg det ok med kører ved 20 tiden, men personligt synes jeg det er for sent at slå efter 20.00
Det bidrage godt til naboskabet. D eer også forskel på hvor meget maskinerne larmer- meget endda. Nogle har jeg det ok med kører ved 20 tiden, men personligt synes jeg det er for sent at slå efter 20.00
Ja, det er der. Men den larmer som en i h'lvede. Man kan ikke tale sammen.
Månsson skriver: Det er både i hverdag og weekend.. Vi har ikke altid så frygtelig meget tid til sådan noget da vi priotere lidt anderledes så vi gør det når vi har tid. og tænker at håndværkeren osv må larme derfra og man først laver en overtrædelse hvis der er støj efter 23 så syntes det er fint det ville heller ikke genere mig hvis andre gjorde det
Det er både i hverdag og weekend.. Vi har ikke altid så frygtelig meget tid til sådan noget da vi priotere lidt anderledes så vi gør det når vi har tid. og tænker at håndværkeren osv må larme derfra og man først laver en overtrædelse hvis der er støj efter 23 så syntes det er fint det ville heller ikke genere mig hvis andre gjorde det
wamse skriver: Mellem 9-20 Bor i rækkehus
Mellem 9-20 Bor i rækkehus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128