Slå græs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Dustmuz

jeg ville flygte hvis jeg skulle slå græs (har pollen allergi i en slem grad)

Men Jeg ville nok gøre det om aftenen hvor det er køligt eller om morgenen, hvor der måske hænger lidt dug i græsset endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Tænker i over hvilket tidspunkt på dagen i slår græs? Altså tager hensyn til omgivelserne? Eller slår i bare løs?

Vi gør det når vi har tid. men efter 07.00 og senest 21.00

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

come2 skriver:

Mellem 11 og 17

Sådan! Det er da i hvet fald at tage hensyn synes jeg.

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Vi gør det når vi har tid. men efter 07.00 og senest 21.00

Er det så i hverdagen? Eller også weekend?

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

Dustmuz skriver:

jeg ville flygte hvis jeg skulle slå græs (har pollen allergi i en slem grad)

Men Jeg ville nok gøre det om aftenen hvor det er køligt eller om morgenen, hvor der måske hænger lidt dug i græsset endnu

Ha ha atjuuuuuuu

Ja det kan vær svært at tage hensyn, have fri for arbejde, have tid til at slå og have vejret med sig

Anmeld

14. august 2012

come2

Mussen2 skriver:

Sådan! Det er da i hvet fald at tage hensyn synes jeg.

Jeg ville selv være træt af at blive vækket

Eller at folk slår græs når vi spiser udenfor

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

henh01 skriver:

Ja vi gør

Så skal man virkelig også tage hensyn. Vi bor også ret tæt i byområde, medog ikke rækkehus

Anmeld

14. august 2012

MinNoah

Synes alm "regel" er at man ikke slår græd efter kl. 20.00 - men om naboen sidder ude og griller tager jeg mig nu ikke af hvis kl. er 18 ;-) Og synes heller ikke man slår græs før kl. 9.00 om morgenen :-)men ville nu ikke blive sur hvis mine naboer gjorde

Anmeld

14. august 2012

Dustmuz

Mussen2 skriver:

Ha ha atjuuuuuuu

Ja det kan vær svært at tage hensyn, have fri for arbejde, have tid til at slå og have vejret med sig

atju er ikke ordet..
Jeg ville nyse mine lunger ud i løbet af 2 minutter, og mine øjne ville hoppe ud af hovedet på mig og min næse ville løbe af h til også.. hehe

jeg har heldigvis ikke nogen have (bor på 2 sal )

Anmeld

14. august 2012

dpb

Ja, vi tager hensyn... eller forsøger ihvertfald på det

MEN det gør vores nabo IKKE!!! 

(eksempel: min mor kommer på besøg søndag og har det absolut ikke godt med nyslået græs grundet allergi.... min kæreste vælger så lørdag , at gå ind og høre naboen om det er ok at han slår græsset lidt senere, da han kan høre vores nabo har gæster og de får begrundelsen. Det var ok, da de ikke ville være i haven senere.

Søndag formiddag tager omtalte nabo så og går i gang med at slå græs hos sig selv!! Syntes simpelthen det var så respektløst, når nu min kæreste havde gjort opmærksom på hvorfor vi ikke selv gjorde det om søndagen!!)

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.