Mens smerter uge 34+3 hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

spj

Ciss skriver:

Det kan jo måske godt være, men når du alligevel skal til lægen, kan det jo godt være, at det er lidt smart at spørge, hvis det nu er noget andet.

Godt at du har sovet godt  - det er da en ting, man lærer at sætte pris på.

Ja, skal helt klart lige spørge til det i morgen.

Ja, det gør man virkelig. Det er faktisk kun under mine graviditeter at søvnen har været dårlig i længere tid. Min datter har altid sovet igennem, så er slet ikke vant til den dårlige søvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Camillos

spj skriver:

Jeg skal faktisk til lægen i morgen og ha tjekket urinen fordi der var en lille anelse blod i den i sidste uge.
Har det heldigvis meget bedre i dag og har fået sovet i nat.

okay nu har jeg haft blærebetændelse 3gange i den her graviditet og den heer gang gjorde det så ondt jeg næsten ikke kunne gå av!

Anmeld

15. august 2012

spj

Camillos skriver:

okay nu har jeg haft blærebetændelse 3gange i den her graviditet og den heer gang gjorde det så ondt jeg næsten ikke kunne gå av!

Uf det lyder bestemt ikke rart. Føles det som mens smerter? Har aldrig selv haft blærebetændelse.

Anmeld

15. august 2012

marius' mor

Det er jeg glad for at høre. Var du inde til tjek eller var det bare over telefonen?
Skal heldigvis til min egen læge på torsdag, så kan jeg lige høre hvad hun siger. Men håber da ikke det bliver ved så længe.
Det mærkelige er, at det er slemmest når jeg ligger ned. Rimelig irriterende.

Nej, det er mit andet barn. Havde det bare sket ikke sådan sidst. Der mærkede jeg ingen ting før vandet gik.

Jeg ringede ind på fødegangen på Kolding sygehus, de sagde jeg ikke behøvede tjek og at det var meget almindeligt at have murren og mindre smerter ned i inderlårerne når det var andet barn.. At man anden gang bare havde flere, og som sagt var baby så klar på det her tidspunkt, at de alligevel ikke stopper en eventuel fødsel...

Har været hos egen læge i dag, og han mente heller ikke der var grund til bekymring..

Anmeld

15. august 2012

spj

marius' mor skriver:

Jeg ringede ind på fødegangen på Kolding sygehus, de sagde jeg ikke behøvede tjek og at det var meget almindeligt at have murren og mindre smerter ned i inderlårerne når det var andet barn.. At man anden gang bare havde flere, og som sagt var baby så klar på det her tidspunkt, at de alligevel ikke stopper en eventuel fødsel...

Har været hos egen læge i dag, og han mente heller ikke der var grund til bekymring..

Det er jeg glad for at høre. Godt at det ikke var noget med dig.
Jeg skal heldigvis ned og aflevere en urinprøve hos min læge i morgen, så vil lige høre hvad hun siger, bare for en sikkerhedsskyld.
Har heldigvis haft det bedre i nat og i dag. Har kun haft ondt et par gange og ellers er jeg vildt øm i højre siden omkring hoften, så mon ikke bare det er fordi han er ved at lægge sig til rette.

Anmeld

15. august 2012

marius' mor

spj skriver:

Det er jeg glad for at høre. Godt at det ikke var noget med dig.
Jeg skal heldigvis ned og aflevere en urinprøve hos min læge i morgen, så vil lige høre hvad hun siger, bare for en sikkerhedsskyld.
Har heldigvis haft det bedre i nat og i dag. Har kun haft ondt et par gange og ellers er jeg vildt øm i højre siden omkring hoften, så mon ikke bare det er fordi han er ved at lægge sig til rette.

Det kan det sagtens være, men det kan også være en urinvejsinfektion, så det er nok meget godt med en test i morgen.. Min urinprøve er dog blank.. 

Anmeld

15. august 2012

spj

marius' mor skriver:

Det kan det sagtens være, men det kan også være en urinvejsinfektion, så det er nok meget godt med en test i morgen.. Min urinprøve er dog blank.. 

Ja, så er man da i hvert fald på den sikre side at der ikke er en infektion.
Håber det er fordi han er ved at lægge sig til rette, for i sidste uge lå han meget mærkeligt da jeg var ved lægen, så der kunne hun ingen hang finde hovedet.

Anmeld

15. august 2012

Camillos

spj skriver:

Uf det lyder bestemt ikke rart. Føles det som mens smerter? Har aldrig selv haft blærebetændelse.

Ja det sidder over skambenet oppe ved blæren der hvor man normalt har ondt ved mens og så over lænden.. hos nogle svier det når de tisser... men det svier aldrig med mig.. så... håber du har fået det bedere..

Anmeld

15. august 2012

spj

Camillos skriver:

Ja det sidder over skambenet oppe ved blæren der hvor man normalt har ondt ved mens og så over lænden.. hos nogle svier det når de tisser... men det svier aldrig med mig.. så... håber du har fået det bedere..

Det kunne godt lyde som sådan jeg havde det i går. Det er vidst meget godt jeg lige skal havde det tjekket i morgen. Har haft det meget bedre i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.