Mens smerter uge 34+3 hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

spj

VIPpigen skriver:

Jeg ville bestemt ringe til FG... Jeg skrev herinde da jeg havde gået det meste af en dag med menssmerter (35+1) fordi lige pludselig bed de sq, og det viste sig jeg havde veer. Min datter er født 35+2. Der er ingen der siger der er en alarm, meeen, det ville være dumt at tage chancen. Og hvis det skulle være veer, så kan de måske vurdere om de kan nå at give lungemodner, bare for en sikkerhedsskyld.

Bliver helt skræmt nu. Det er bare så typisk mig ikke at ville være til ulejlighed og tænke at det nok går i sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

marius' mor

Oplevede præcis det samme, i sidste uge da jeg var i uge 34+ og har det stadig, fødegangen sagde det var helt ok, for hvis man føder nu, stopper de dig ikke, da baby sagtens kan klare det.. 

Er detdet første barn?

Anmeld

14. august 2012

spj

marius' mor skriver:

Oplevede præcis det samme, i sidste uge da jeg var i uge 34+ og har det stadig, fødegangen sagde det var helt ok, for hvis man føder nu, stopper de dig ikke, da baby sagtens kan klare det.. 

Er detdet første barn?

Det er jeg glad for at høre. Var du inde til tjek eller var det bare over telefonen?
Skal heldigvis til min egen læge på torsdag, så kan jeg lige høre hvad hun siger. Men håber da ikke det bliver ved så længe.
Det mærkelige er, at det er slemmest når jeg ligger ned. Rimelig irriterende.

Nej, det er mit andet barn. Havde det bare sket ikke sådan sidst. Der mærkede jeg ingen ting før vandet gik.

Anmeld

14. august 2012

VIPpigen

spj skriver:

HHaHah

Bliver helt skræmt nu. Det er bare så typisk mig ikke at ville være til ulejlighed og tænke at det nok går i sig selv.

Haha. Sådan havde jeg det også, så derfor jeg skrev herinde om det kunne være veer... Og det var det så for mit vedkommende... Men jeg ville da nok lige tjekkes for en sikkerhedsskyld....

Anmeld

14. august 2012

spj

VIPpigen skriver:

Haha. Sådan havde jeg det også, så derfor jeg skrev herinde om det kunne være veer... Og det var det så for mit vedkommende... Men jeg ville da nok lige tjekkes for en sikkerhedsskyld....

Det mærkelige er bare at det faktisk kun er når jeg ligger ned, at det gør ondt.
Tror lige jeg ser tiden an til i morgen.

Anmeld

15. august 2012

Ciss

Hvordan går det i dag?

Anmeld

15. august 2012

spj

Ciss skriver:

Hvordan går det i dag?

Godmorgen. Tak fordi du spørg

Er lige vågnet efter en dejlig nats søvn. Har ikke mærket noget i nat og for en gangs skyld sovet rimelig godt. Har heller ikke ondt nu, så håber det bare var det.
Tænkte lidt på om det egentligt godt kan give mens smerter hvis han er ved at lægge sig fast?
Det er utroligt hvad man glemmer fra første graviditet.

Anmeld

15. august 2012

Camillos

spj skriver:

Hej piger

Er gravid for anden gang og er i uge 34+3. Har siden i går aften haft mens smerter. Har faktisk haft dem hele natten også er det kommet og gået lidt i løbet af dagen. Nu er det så begyndt igen at være der hele tiden. Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Havde det slet ikke sådan da jeg ventede min datter som nu er 2,5.

det kan nemt være en blærebetændelse tag en tur til lægen 

Anmeld

15. august 2012

Ciss

spj skriver:

Godmorgen. Tak fordi du spørg

Er lige vågnet efter en dejlig nats søvn. Har ikke mærket noget i nat og for en gangs skyld sovet rimelig godt. Har heller ikke ondt nu, så håber det bare var det.
Tænkte lidt på om det egentligt godt kan give mens smerter hvis han er ved at lægge sig fast?
Det er utroligt hvad man glemmer fra første graviditet.

Det kan jo måske godt være, men når du alligevel skal til lægen, kan det jo godt være, at det er lidt smart at spørge, hvis det nu er noget andet.

Godt at du har sovet godt  - det er da en ting, man lærer at sætte pris på.

Anmeld

15. august 2012

spj

Camillos skriver:

det kan nemt være en blærebetændelse tag en tur til lægen 

Jeg skal faktisk til lægen i morgen og ha tjekket urinen fordi der var en lille anelse blod i den i sidste uge.
Har det heldigvis meget bedre i dag og har fået sovet i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.