Mens smerter uge 34+3 hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.464 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. august 2012

spj

Hej piger

Er gravid for anden gang og er i uge 34+3. Har siden i går aften haft mens smerter. Har faktisk haft dem hele natten også er det kommet og gået lidt i løbet af dagen. Nu er det så begyndt igen at være der hele tiden. Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Havde det slet ikke sådan da jeg ventede min datter som nu er 2,5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Ciss

Det havde jeg heller ikke de to gange, jeg var gravid.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok lige tage en telefon og snakke med en jordmor. Hellere en gang for meget end en gang for lidt, når det gælder den slags, synes jeg.

Anmeld

14. august 2012

MariaKyedDK

spj skriver:

Hej piger

Er gravid for anden gang og er i uge 34+3. Har siden i går aften haft mens smerter. Har faktisk haft dem hele natten også er det kommet og gået lidt i løbet af dagen. Nu er det så begyndt igen at være der hele tiden. Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Havde det slet ikke sådan da jeg ventede min datter som nu er 2,5.

har hørt at det er HELT normalt at ha mens smerter i graviditeten , nogen har næsten hele graviditeten... jeg havde ikke selv, men tror ikke der er noget at bekymre sig om

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Jeg havde to dage/aftener i uge 34 hvor jeg også havde en del menses lign. smerter... men det gik i sig selv igen! Hvis du er bekymret så giv lige din JM et kald.

Anmeld

14. august 2012

spj

Ciss skriver:

Det havde jeg heller ikke de to gange, jeg var gravid.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok lige tage en telefon og snakke med en jordmor. Hellere en gang for meget end en gang for lidt, når det gælder den slags, synes jeg.

Det kunne godt være jeg skulle det. Er bare ikke meget for at ringe unødigt. Prøvede at ringe til min læge i morges, men kom ikke igennem.

Anmeld

14. august 2012

spj

MariaKyedDK skriver:

har hørt at det er HELT normalt at ha mens smerter i graviditeten , nogen har næsten hele graviditeten... jeg havde ikke selv, men tror ikke der er noget at bekymre sig om

Synes også jeg har hørt det er normalt, men synes bare alligevel det at blevet ved længe selvom jeg har slappet meget af i dag.

Anmeld

14. august 2012

spj

MorDk skriver:

Jeg havde to dage/aftener i uge 34 hvor jeg også havde en del menses lign. smerter... men det gik i sig selv igen! Hvis du er bekymret så giv lige din JM et kald.

Håber også snart det her går i sig selv. Man bliver lidt bekymret når tingene ikke er som i første graviditet.

Anmeld

14. august 2012

MorDk

spj skriver:

Håber også snart det her går i sig selv. Man bliver lidt bekymret når tingene ikke er som i første graviditet.

Kender det! MEN 2 graviditeter er ikke ens... husk det!!

Anmeld

14. august 2012

VIPpigen

Jeg ville bestemt ringe til FG... Jeg skrev herinde da jeg havde gået det meste af en dag med menssmerter (35+1) fordi lige pludselig bed de sq, og det viste sig jeg havde veer. Min datter er født 35+2. Der er ingen der siger der er en alarm, meeen, det ville være dumt at tage chancen. Og hvis det skulle være veer, så kan de måske vurdere om de kan nå at give lungemodner, bare for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

14. august 2012

spj

MorDk skriver:

Kender det! MEN 2 graviditeter er ikke ens... husk det!!

Nej, det er jo det man hele tiden lige skal minde sig selv om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.