er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

jeres mening. Og her er min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

En anden gang så lad være med at spørg om vores mening hvis du skal være sådan! Godt nok barnligt sys jeg!

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

En anden gang så lad være med at spørg om vores mening hvis du skal være sådan! Godt nok barnligt sys jeg!

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

MorDk skriver:

Men det er det altså  også at man ikke kan unde olde at holde sit oldebarn den lille smule tid der er tilbage .. det er sørgeligt sådan noget 

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Ryster på hovedet ....

Anmeld

14. august 2012

Laulund87

Hvor er du dog et hjemtevarmt og sympatisk menneske.. Eller nej vent..

Anmeld

14. august 2012

Sildefisk

Olivia's Moar skriver:

Jeg synes bestemt heller ikke, at det er fair.
Så synes jeg næsten det er bedre at den bette ikke er med!
Hvor må det være smertefulde, at man kun må se - men ikke røre!
Helt ærligt, damen kan jo ikke selv gøre for det. Og tror dit barn er ligeglad. Og hvad betyder det, så længe hun ikke får spyttet i munden (ja undskyld, synes savl er et nedladende ord), så er det da ikke så slemt. Man kan som andre skriver, pakke hende ind i regntøj - eller du kunne give din mormor lidt værdighed, og hjælpe med at tørre spyttet væk fra mundvigerne, mens hun sidder med sit oldebarn. Giv dog konen lidt værdighed!

Og som MorDk skriver - hvorfor oprette denne 'debat' når du tydeligvis allerede har taget din beslutning, og fejer alle forslag og ideer af bordet! Tag 'ja'-hatten på.

Bliver sgu sur og stødt på din oldemors vejne. Ja, undskyld - men mit ømme punkt blev lige ramt der!

Anmeld

14. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ved du godt, at der gik præcis 20 minutter fra dit første indlæg og til du skrev, at du oprettede det for at prøve at vende dine tanker - men ikke kunne det? 

Hvilket spild af din og andres tid at lægge noget ud til debat, når man egentlig ikke gider drøfte det eller lytte til andre. 

Kedede du dig bare? 

Anmeld

14. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Findusinde skriver:

Åh hvor det dog skærer i mit hjerte at du vælger at din olde ikke skal sidde med dit barn, fordi du synes det er ulækkert!

Jeg har netop mistet min søster til Sclerose, og gud hvor jeg elsker alle de minder og billeder jeg har af min søster og min datter! Savl eller EJ!

Synes ikke du er fair at tage de minder fra din olde!!

Anmeld

14. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Nej helt ærligt, nu må du holde!
Så vidt jeg husker, bad du om vores mening. Du må da meget undskylde at flertallet er uenige med dig, hvis du vil have et skulderklap må du finde en veninde der er enig med dig! Men du kan ikke forvente at folk på nettet giver dig 'high fives', og flager på grund af din mening, som er dybt usympatisk og umenneskeligt!
Jeg vil ikke håbe for min værste fjende, at de bliver udsat for det, du udsætter din mormor for. Din barns oldemor for!
Syns ærligt talt ikke at du kan være det bekendt!
Og hvad er det for nogle flabede modkommentar du kommer med .. Barnligt som andre siger!

Øv, hvor ville jeg skamme mig, hvis jeg var din mormor. Vil håbe for dit barn, at h*n har en mere menneskelig side.

Du må undskylde at jeg er så hård, men har et ømt punkt for ældre mennesker, der ikke selv kan stå op for sig selv!

Har læst lidt om sygdommen, synet er det sidste der ryger - håber dit kropssprog viser lidt mere glæde end dine tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.