er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

LR85

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

Hej piger. Min mormor er blevet ramt af en dødelig sygsom ALS.

hun har fået det så skidt - at hun måtte flytte i noget andet - hvor hjælpen var bedre. Hun sidder i kørestol og er blevet larm i sine ben og hendes stemme er også blevet ramt nu og taler ikke mere. Vi kominikere ved hun skriver. Men, når jeg besøger hende og har min datter med på 1 år - undgår jeg at hun skal sidde på skødet af hende. Fordi hun savler ekstremt meget og har en pøl af sjavl og skidt ned af trøjen da den sygsom gør hun blir slap i muskerne. Og det finder jeg ikke særlig lækkert og derfor undgår min datter skal sidde på skødet af hende. Er det fair overfor olde? jeg kan bare ikke stå og se på at hun savler min datter til

er jeg for pylret?

Sys det er helt fair a du har det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Clisolka

hun har også nået sidde meget med hende. Men blev så syg - og der kan også sidde lidt gylp på trøjen hvor hun nogle gange er gul på trøjen synes bare det for meget.'

tror jeg ingen ville sidde op af.

Og? Det ville jeg stadig ikke se som noget problem... Undskyld mig, men ja det er klamt - og jeg ville som jeg skrev før give ALT i min magt for at jeg kunne få den tid tilbage med min mormor, for at hun kunne se sit oldebarn.... Hun kastede op i stride strømme, savlede over det hele, var lammet hele vejen ned - men hun forstod os, selvom vi ikke kunne kommunikere fuldstændigt med hende - så ville jeg bestemt gerne give hende det sidste, men hun nåede at opgive og døde til sidst af sult, fordi der ikke var mere at leve for  

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Har du ikke noget bedre svar end en  Sys slet ikke den høre hjemme nogen steder? tror slet ikke jeg kan sætte mig ind i din måde at "debatterer" på...

Anmeld

14. august 2012

Findusinde

Åh hvor det dog skærer i mit hjerte at du vælger at din olde ikke skal sidde med dit barn, fordi du synes det er ulækkert!

Jeg har netop mistet min søster til Sclerose, og gud hvor jeg elsker alle de minder og billeder jeg har af min søster og min datter! Savl eller EJ!

Synes ikke du er fair at tage de minder fra din olde!!

Anmeld

14. august 2012

come2

hun har fået det så skidt - at hun måtte flytte i noget andet - hvor hjælpen var bedre. Hun sidder i kørestol og er blevet larm i sine ben og hendes stemme er også blevet ramt nu og taler ikke mere. Vi kominikere ved hun skriver. Men, når jeg besøger hende og har min datter med på 1 år - undgår jeg at hun skal sidde på skødet af hende. Fordi hun savler ekstremt meget og har en pøl af sjavl og skidt ned af trøjen da den sygsom gør hun blir slap i muskerne. Og det finder jeg ikke særlig lækkert og derfor undgår min datter skal sidde på skødet af hende. Er det fair overfor olde? jeg kan bare ikke stå og se på at hun savler min datter til

er jeg for pylret?

Jeg ville absolut lade mit barn sidde der, tænk hvor glad olde er over det.

Så kan han/hund altid få skiftet tøj derhjemme

Anmeld

14. august 2012

klmf

Du kan jo sige det som det er til mormor -at når nu sygdommen har gjort det svært med mundvandet, så lægger du lige et håndklæde på når barnet skal sidde der og så hjælper du med at tørre det væk når det kommer. Så er dit problem med ulækkerheden væk og olde kan nyde sit oldebarn. Hendes hjerne fungerer jo, så bare vær ærlig og ligesom du plejer.

Anmeld

14. august 2012

jydeinden

er jeg for pylret?

jeg forstår ikke hvorfor du spørg hvis du alligevel ikke kan lide det de andre svarer.. jeg ville have gjort ALT der stod i min magt for at mine børn skulle kunne komme til at opleve deres oldefædre, men de er alle fire forlængst borte, og der er kun to oldemødre tilbage, hvoraf mine børn formenligt kun kommer til at se den ene. JEg synes det er enormt egoistisk, du behandler dine kære som om at DE som person kun består af en sygdom, og intet andet. Jeg ville meget nødig risikerer at blive behandlet på den måde.

Anmeld

14. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
MorDk skriver:

Har du ikke noget bedre svar end en  Sys slet ikke den høre hjemme nogen steder? tror slet ikke jeg kan sætte mig ind i din måde at "debatterer" på...

Det tror jeg, at der er flere der ikke kan.
Syns det er flabet.

Anmeld

14. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du virker enorm usympatisk. Tænk at man ikke kan sætte tingene lidt i perspektiv.

Anmeld

14. august 2012

MorDk

mor:) skriver:

Du virker enorm usympatisk. Tænk at man ikke kan sætte tingene lidt i perspektiv.

Ja man kan undres... MEN sådan er vi jo så forskellige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.