er jeg fair?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.784 visninger
112 svar
0 synes godt om
14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Hej piger. Min mormor er blevet ramt af en dødelig sygsom ALS.

hun har fået det så skidt - at hun måtte flytte i noget andet - hvor hjælpen var bedre. Hun sidder i kørestol og er blevet larm i sine ben og hendes stemme er også blevet ramt nu og taler ikke mere. Vi kominikere ved hun skriver. Men, når jeg besøger hende og har min datter med på 1 år - undgår jeg at hun skal sidde på skødet af hende. Fordi hun savler ekstremt meget og har en pøl af sjavl og skidt ned af trøjen da den sygsom gør hun blir slap i muskerne. Og det finder jeg ikke særlig lækkert og derfor undgår min datter skal sidde på skødet af hende. Er det fair overfor olde? jeg kan bare ikke stå og se på at hun savler min datter til

er jeg for pylret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Clisolka

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

Hej piger. Min mormor er blevet ramt af en dødelig sygsom ALS.

hun har fået det så skidt - at hun måtte flytte i noget andet - hvor hjælpen var bedre. Hun sidder i kørestol og er blevet larm i sine ben og hendes stemme er også blevet ramt nu og taler ikke mere. Vi kominikere ved hun skriver. Men, når jeg besøger hende og har min datter med på 1 år - undgår jeg at hun skal sidde på skødet af hende. Fordi hun savler ekstremt meget og har en pøl af sjavl og skidt ned af trøjen da den sygsom gør hun blir slap i muskerne. Og det finder jeg ikke særlig lækkert og derfor undgår min datter skal sidde på skødet af hende. Er det fair overfor olde? jeg kan bare ikke stå og se på at hun savler min datter til

er jeg for pylret?

Ja, der syntes jeg du er en smule pylret 

Jeg ville give alt for at min mormor kunne sidde med min datter på skødet, da hun var lam pga. en hjerneblødning - det nåede hun desværre ikke 

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Babymor2010 skriver:

Jeg ville give alt for at min mormor kunne sidde med min datter på skødet, da hun var lam pga. en hjerneblødning - det nåede hun desværre ikke 

ja så må vi være forskellige. synes bare hvis trøjen er smurt ind óg hun savler - kan jeg ik byde min datter det svineri

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Altså da din datter var baby der savlede hun og gylpede jo også .... Jeg sys du er en smule pylret... Men det er jo op til dig... (Din datter opdager jo ikke noget tror jeg)

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Har hun ikke et lille forklæde eller lign?

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Babymor2010 skriver:

hun har også nået sidde meget med hende. Men blev så syg - og der kan også sidde lidt gylp på trøjen hvor hun nogle gange er gul på trøjen synes bare det for meget.'

tror jeg ingen ville sidde op af.

Anmeld

14. august 2012

miig1989

Kan du ikke bare have en ekstra trøe med til hende ?

Anmeld

14. august 2012

132319

Pyldret vil jeg ikke kalde det men måske en anelse sart

Det gør mig ondt med din mormor, ALS er en ubehagelig sygdom 

Anmeld

14. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Har hun ikke et lille forklæde eller lign?

nej men hun sætter jo hænderne i det... og når hun tørre savlet væk med et papir lader hun lege med det. Det er bare ikke mig. Og min datter kan jo ik selv sige fra og vide hvad det er - og så må jeg hjælpe hende. Ligegyldig óm jeg holdte meget af en - ville jeg aldrig sidde på skødet af en der gylper og savler.. der er forskel på børn og voksne .. men tak for dit svar

Anmeld

14. august 2012

MorDk

miig1989 skriver:

Kan du ikke bare have en ekstra trøe med til hende ?

Ja det tænker jeg også....

ALS er en frygtelig sygdom og jeg sys ærligt talt det er synd at hun skal "straffes" pga det....  Men igen det er jo dit valg! Men jo jeg sys du er for pylret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.