Spørgsmål....jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg er lidt i syv sind i forhold til hvordan jeg skal forholde mig til / mene om en situation og beder om jeres vurdering.

Min datter er begyndt i børnehave for 2 mdr siden og er faldet godt til. Sidenhen er der begyndt yderliger 4 nye. De er begyndt sidste mandag.
De er i alt 15 på deres stue. I dag læser jeg så i meddelses bogen, at x-antal børn ved navns nævnelse skal med til fødselsdag i morgen. Der er tale om ti børn. Så vidt jeg lige kan se de " gamle" på stuen.
Min datter skal ikke med.
Jeg synes det er helt vildt underrligt, men hvad siger I. Måske jeg er lidt farvet i min bedømmelse.

Jeg regner med at spørge pædagogerne om hvad kutyme er for at holde fødselsdag for børnene.

Det syntes jeg absolut ikke er okay og faktisk stik imod den inkluderende pædagogik der bruges i den kommune.. Hvis man er en gruppe så er det os alle der er afsted. I hvertfald i min optik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Nej, det tror jeg desværre ikke er årsagen, det er ikke andre stuer, men kun udvalgte fra denne stue. TROR jeg, derfor må jeg spørge pædagogerne, så jeg kan få vished.

Okay. Ja hør dem lige

Anmeld

13. august 2012

chael

Mussen2 skriver:

Det er blandet aldersgruppe på stuen.

Jeg ved faktisk ikke om alle er helt store, det vil jeg ikke tro.

Hun leger med dem til hverdag, da det jo er dem fra stuen og der jo først er kommet en lille sjat nye for en uges tid sin, men det var kun drenge.

Okay, men du må jo lige spørge i morgen så.

Men kan godt forstå hvis de vælger kun at invitere inden for samme aldersgruppe

Men hvis hun er den eneste der ikke skal med, så synes jeg heller ikke det ok!

Anmeld

13. august 2012

4xGreve

Mussen2 skriver:

Ja, det give jo god mening. Altså så stuerne var opdelt efter alder? Detver de ikke her. Her er de blandet på stuerne.

nej stuerne er ikke opdelt efter alder de er blandet men nogen gange laver de alders opdelte aktiviteter og udflugter som f.eks børne fødselsdage, ture på biblioteket osv.

Anmeld

13. august 2012

Mussen2

4xGreve skriver:

nej stuerne er ikke opdelt efter alder de er blandet men nogen gange laver de alders opdelte aktiviteter og udflugter som f.eks børne fødselsdage, ture på biblioteket osv.

Ok. Jamen det lyder da også fint. Så er der jo system i det

Anmeld

13. august 2012

4xGreve

Mussen2 skriver:

Ok. Jamen det lyder da også fint. Så er der jo system i det

Præcis 

Men forhør dig med pædagoerne og kom evt. Med forslag

Anmeld

14. august 2012

Mussen2

Update: jeg forhørte mig i morges, og der var en god forklaring på opdelingen. En skam jeg ikke kendte den, men selv måtte spørge.

Det er netop at de laver aldersbestemte aktiviteter her efter sommerferien sammenkoblet med d var langt at gå til festen, hvilket de havde skønnet var for langt for de små ( den synes jeg så ikke holder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.