Spørgsmål....jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Mussen2

Jeg er lidt i syv sind i forhold til hvordan jeg skal forholde mig til / mene om en situation og beder om jeres vurdering.

Min datter er begyndt i børnehave for 2 mdr siden og er faldet godt til. Sidenhen er der begyndt yderliger 4 nye. De er begyndt sidste mandag.
De er i alt 15 på deres stue. I dag læser jeg så i meddelses bogen, at x-antal børn ved navns nævnelse skal med til fødselsdag i morgen. Der er tale om ti børn. Så vidt jeg lige kan se de " gamle" på stuen.
Min datter skal ikke med.
Jeg synes det er helt vildt underrligt, men hvad siger I. Måske jeg er lidt farvet i min bedømmelse.

Jeg regner med at spørge pædagogerne om hvad kutyme er for at holde fødselsdag for børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Dinna88

Når nu der INGEN andre detaljer er, som f.eks. nogle gamle aftaler m.m., så undrer det mig Så jeg ville også lige spørge ind til det, ingen man bliver alt for irriteret

Anmeld

13. august 2012

Mussen2

Dinna88 skriver:

Når nu der INGEN andre detaljer er, som f.eks. nogle gamle aftaler m.m., så undrer det mig Så jeg ville også lige spørge ind til det, ingen man bliver alt for irriteret

Hvad mener du med gammel aftale? Og tænker du på jeg ikke nævner detaljer eller i den skrevne meddelsei bogen

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Mussen2 skriver:

Hvad mener du med gammel aftale? Og tænker du på jeg ikke nævner detaljer eller i den skrevne meddelsei bogen

Jamen, du ved noget internt mellem "de gamle" eller sådan noget. Og jeg mener bestemt ikke dig, men i meddelsesbogen altså, når nu der står så lidt som der gør, så ville jeg spørge ind til det, få det uddybet lidt. Og SÅ tage stilling til om man er utilfreds. Giver det mere mening?

Anmeld

13. august 2012

Ina33

Mussen2 skriver:

Jeg er lidt i syv sind i forhold til hvordan jeg skal forholde mig til / mene om en situation og beder om jeres vurdering.

Min datter er begyndt i børnehave for 2 mdr siden og er faldet godt til. Sidenhen er der begyndt yderliger 4 nye. De er begyndt sidste mandag.
De er i alt 15 på deres stue. I dag læser jeg så i meddelses bogen, at x-antal børn ved navns nævnelse skal med til fødselsdag i morgen. Der er tale om ti børn. Så vidt jeg lige kan se de " gamle" på stuen.
Min datter skal ikke med.
Jeg synes det er helt vildt underrligt, men hvad siger I. Måske jeg er lidt farvet i min bedømmelse.

Jeg regner med at spørge pædagogerne om hvad kutyme er for at holde fødselsdag for børnene.

Jeg kan skisme godt forstå at du undrer dig. I min verden og heldigvis også i vores børnehave er det alle på stuen eller ingen.

Vi har flere gange haft 20 børn hjemme, men sådan er det bare.  

Spørg i børnehaven hvad almindelig kutyme er, men jeg synes da også sagtens du kan komme med din mening omkring det.

Anmeld

13. august 2012

Mussen2

Dinna88 skriver:

Jamen, du ved noget internt mellem "de gamle" eller sådan noget. Og jeg mener bestemt ikke dig, men i meddelsesbogen altså, når nu der står så lidt som der gør, så ville jeg spørge ind til det, få det uddybet lidt. Og SÅ tage stilling til om man er utilfreds. Giver det mere mening?

Ja, det giver bestemt mening.

Men gad vide om det er sådan man holder fødselsdag i dag, altså inviterer dem man har lyst til/dem der passer en?

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Mussen2 skriver:

Ja, det giver bestemt mening.

Men gad vide om det er sådan man holder fødselsdag i dag, altså inviterer dem man har lyst til/dem der passer en?

Det synes jeg godt nok ville være pædagogisk ukorrekt?? Eller er det bare mig?

Anmeld

13. august 2012

Mussen2

Ina33 skriver:

Jeg kan skisme godt forstå at du undrer dig. I min verden og heldigvis også i vores børnehave er det alle på stuen eller ingen.

Vi har flere gange haft 20 børn hjemme, men sådan er det bare.  

Spørg i børnehaven hvad almindelig kutyme er, men jeg synes da også sagtens du kan komme med din mening omkring det.

Lige mine tanker. Det andet synes jeg da kan bidrage til mobberi i yderste konsekvens. Godt at læse at det er alt eller intet i jeres børnehave, sådan bør det også være synes jeg, men jeg ved som sagt ikke om det er moderne at børnene/forældrene vælger.

Jeg synes egentlig pædagogerne har en del af ansvaret.

Anmeld

13. august 2012

Mussen2

Dinna88 skriver:

Det synes jeg godt nok ville være pædagogisk ukorrekt?? Eller er det bare mig?

Ja, det synes jeg nemlig også- i den grad.

Så vil lugte-Peter jo aldrig blive inviteret med hjem.

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

Mussen2 skriver:

Ja, det synes jeg nemlig også- i den grad.

Så vil lugte-Peter jo aldrig blive inviteret med hjem.

Hm. Men det jeg mente med det jeg skrev før var blot, at jeg synes du skal høre dem ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.