Får baby nok, når jeg kaster op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

kan godt forstå dig..

jeg får arkopunktur mod mit.. måske du skulle overveje det samme hvis det bliver ved ?

Det har jeg nemlig også overvejet! Kan man blive henvist fra egen læge?

Har også prøvet Sea-band og de hjælper hvert fald slet slet ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det har jeg nemlig også overvejet! Kan man blive henvist fra egen læge?

Har også prøvet Sea-band og de hjælper hvert fald slet slet ikke 

jeg har prøvet see-band, forskellige b og multi vitaminer, forskelligt mad og drikke, intet virkede.. så min jm henviste mig til arkopunktur..

men jo tror ummidlbart godt din læge kan henvise dig  

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg har prøvet see-band, forskellige b og multi vitaminer, forskelligt mad og drikke, intet virkede.. så min jm henviste mig til arkopunktur..

men jo tror ummidlbart godt din læge kan henvise dig  

Nej det er bare træls! 

Det må jeg lige prøve at snakke med min læge om, hvis det ikke stopper

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Nej det er bare træls! 

Det må jeg lige prøve at snakke med min læge om, hvis det ikke stopper

god ide

Anmeld

13. august 2012

christina92

Anonym skriver:

Tusind tak for dit kram og dit svar 

Det at høre, at din baby havde det godt og voksede godt alligevel Håber bare snart at det stopper igen. Men det har lidt lange udsigter, frygter jeg  Er jo kun 7+5 i dag... Siger de ikke at det ofte fortsætter til uge 12?

Jow hos de fleste begynder det at vende omkring uge 12. Så ja der er lidt tid til endnu.

Det er bare vigtigt du bliver ved med at spise, ved det er det sidste man har lyst til, men for nogen hjælper det faktisk at "spise" kvalmen væk.

Ellers bare få så meget sødt ned at drikke og ja det her lyder klamt men fin ud af hvad du helst vil kaste op og så spis det!  

Jeg begyndte først med mine jern da jeg var 17 uger henne for før kunne jeg simpelthen ikke få dem ned, og få dem til at blive dernede Hvilket var okay med lægen.

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jow hos de fleste begynder det at vende omkring uge 12. Så ja der er lidt tid til endnu.

Det er bare vigtigt du bliver ved med at spise, ved det er det sidste man har lyst til, men for nogen hjælper det faktisk at "spise" kvalmen væk.

Ellers bare få så meget sødt ned at drikke og ja det her lyder klamt men fin ud af hvad du helst vil kaste op og så spis det!  

Jeg begyndte først med mine jern da jeg var 17 uger henne for før kunne jeg simpelthen ikke få dem ned, og få dem til at blive dernede Hvilket var okay med lægen.

Ja jeg ved det... Meeen det er så svært 

Jeg prøver også at spise noget, som jeg ikke synes der er så ulækkert at kaste op. Og så når jeg kan mærke at det snart kommer, drikker jeg en masse vand, så det ikke er for tykt det der kommer op og så der er noget, som kan komme op igen, hvis jeg ikke har spist... Det er bare for ulækkert. 

Anmeld

13. august 2012

christina92

Anonym skriver:

Ja jeg ved det... Meeen det er så svært 

Jeg prøver også at spise noget, som jeg ikke synes der er så ulækkert at kaste op. Og så når jeg kan mærke at det snart kommer, drikker jeg en masse vand, så det ikke er for tykt det der kommer op og så der er noget, som kan komme op igen, hvis jeg ikke har spist... Det er bare for ulækkert. 

Det er for ulækkert, men godt du finder nogle løsninger, for ellers får du bare vanvittig ondt af det!!

Jeg ved det er svært! Min mor og kæreste nærmest tvangsfodrede mig! For havde bare ikke lyst til at spise noget.

Jeg Håber og krydser al jeg kan for at kvalmen snart begynder at gå i sig selv. Og husk man siger jo at jo mere kvalme jo "Sundere" en graviditet. Kvalmen skyldes at din krop ikke "kan lide" graviditets hormonerne, så kvalmen betyder jo bare at graviditeten er fuld af hormoner og fut og derfor er godt igang!

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Det er for ulækkert, men godt du finder nogle løsninger, for ellers får du bare vanvittig ondt af det!!

Jeg ved det er svært! Min mor og kæreste nærmest tvangsfodrede mig! For havde bare ikke lyst til at spise noget.

Jeg Håber og krydser al jeg kan for at kvalmen snart begynder at gå i sig selv. Og husk man siger jo at jo mere kvalme jo "Sundere" en graviditet. Kvalmen skyldes at din krop ikke "kan lide" graviditets hormonerne, så kvalmen betyder jo bare at graviditeten er fuld af hormoner og fut og derfor er godt igang!

Puha, jeg tror jeg ville kaste op på dem hehe

Ja det tænker jeg også på.. Det må jo være fordi at hormonerne er i fuld gang og bebsen vokser sig stor og stærk så den ikke skal pine sin mor mere

Anmeld

13. august 2012

christina92

Anonym skriver:

Puha, jeg tror jeg ville kaste op på dem hehe

Ja det tænker jeg også på.. Det må jo være fordi at hormonerne er i fuld gang og bebsen vokser sig stor og stærk så den ikke skal pine sin mor mere

Lige præcis!!  Det kan måske være en lille trøst i al opkasten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.