Får baby nok, når jeg kaster op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Kroppen er indrettet sådan at den sørger for, at bebsen får hvad den skal have

Men som folk skriver, sørg for at få noget væske og prøv at finde noget du kan holde i dig.
Jeg blev anbefalet at drikke saftevand (ordentlig saft) og spise lidt franske kartofler, så jeg fik noget sukker og salt..

Tak for dit svar. 

Det eneste jeg rigtig kan drikke er iste og så prøver jeg at spise nogle saltstænger i løbet af dagen. Men det er meget små mængder. 

Det ville bare være så frygtelig hvis det gik ud over min lille baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg er 7+5 i dag og har i den sidste uge kastet op hver dag. Jeg får mere og mere kvalme hver dag og kaster mere og mere op. Spiser næsten ingen ting, så nogle gange er det bare mave-syre der kommer op. Drikker heller ikke særlig meget Får det dårligt bare af at tænke på mad 

Jeg tager min GraVitamin og har ikke set endnu at jeg har kastet den op. Men får min lille baby nok? 

Ringede til lægen i dag, men deres telefoner var nede, så kan først få fat på dem i morgen 

Hjælp  Det skal ikke gå ud over min baby 

fra 7 til 27 uge kastede jeg op og havde voldsom kvalme.. spiste ikke meget og drak endnu mindre.. tabte 7 kg, tog 3 på, tabte 1 kg igen og nu har jeg taget 3 kg på igen..

jeg fik heller ikke rigtigt spist mine gravitaminer eller jern..

men altså min læge og jorde mødre var ikke voldsomt bekymret for baby.. derimod var min jordemoder bekymret for mig..

Anmeld

13. august 2012

B&J

Anonym skriver:

Det håber jeg  

Jeg tænker bare, at hvis jeg kastede den op, ville jeg vel kunne se den? 

Tak for dit svar 

nej ikke altid den kan også sagten være smeltet... men ja det hele kommer jo an på hvor hurtigt efter du tager den du så kaster op

Anmeld

13. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Nej det er jo også det jeg tænker 
Indtil videre, er det det samme hele døgnet 

Puha det har været en hård omgang for dig!

Jeg tror jeg ringer til lægen i morgen, bare for en sikkerheds skyld.

Tak for dit svar 

Det var så lidt

Anmeld

13. august 2012

M&N

Du er desværre ikke den eneste!

Jeg var syg og dårlig de første uger af min graviditet. Fra 5 uge og har stadig tit kvalme, kastede op og kunne intet spise og drikke i over en måned. Tabte mig 5-6 kg. Er stille og roligt begyndt at spise igen, så er sikker på det vender. Men spiser stadigvæk ikke kød, fy føj...

Jeg er sikker på det nok skal vende for dig også!
Har stadig kvalme og lyst til at brække mig, men ikke i samme grad. Da jeg var til scanning 9 uger henne, havde fosteret det fint

Pøj pøj og god bedring

Anmeld

13. august 2012

christina92

Hej du

Først et kæmpe knus!

Og derefter kan jeg fortælle at du kan tage det heeeel rolig. Baby skal nok tage hvad den skal have. Det er kun DIG kvalmen og opkastningen går ud over, men forstår din bekymring havde det på PRÆCIS samme måde.

Jeg kastede voldsomt op de første 15 uger, og tabte 10 kg. Min lille pige har en god størrelse og ligge på den gode side af gennemsnittet  

Jeg forstår godt du er bekymret, men baby tager ikke skade

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

fra 7 til 27 uge kastede jeg op og havde voldsom kvalme.. spiste ikke meget og drak endnu mindre.. tabte 7 kg, tog 3 på, tabte 1 kg igen og nu har jeg taget 3 kg på igen..

jeg fik heller ikke rigtigt spist mine gravitaminer eller jern..

men altså min læge og jorde mødre var ikke voldsomt bekymret for baby.. derimod var min jordemoder bekymret for mig..

Puha jeg håber at mit stopper inden. Men det er dejligt at høre, at de ikke var bekymret for baby 

Jeg synes virkelig også at det er hårdt  Det må godt snart stoppe!

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Du er desværre ikke den eneste!

Jeg var syg og dårlig de første uger af min graviditet. Fra 5 uge og har stadig tit kvalme, kastede op og kunne intet spise og drikke i over en måned. Tabte mig 5-6 kg. Er stille og roligt begyndt at spise igen, så er sikker på det vender. Men spiser stadigvæk ikke kød, fy føj...

Jeg er sikker på det nok skal vende for dig også!
Har stadig kvalme og lyst til at brække mig, men ikke i samme grad. Da jeg var til scanning 9 uger henne, havde fosteret det fint

Pøj pøj og god bedring

Mange tak for dit svar! 

Det er så dejligt at høre, at i alle sammen har fået af vide, at jeres babyer har haft det godt alligevel 

Det er bare så frustrerende. Lige pludselig har jeg vildt meget lyst til et eller andet og i det næste sekund kan de få mig til at kaste op 

Tusind tak 

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Hej du

Først et kæmpe knus!

Og derefter kan jeg fortælle at du kan tage det heeeel rolig. Baby skal nok tage hvad den skal have. Det er kun DIG kvalmen og opkastningen går ud over, men forstår din bekymring havde det på PRÆCIS samme måde.

Jeg kastede voldsomt op de første 15 uger, og tabte 10 kg. Min lille pige har en god størrelse og ligge på den gode side af gennemsnittet  

Jeg forstår godt du er bekymret, men baby tager ikke skade

Tusind tak for dit kram og dit svar 

Det at høre, at din baby havde det godt og voksede godt alligevel Håber bare snart at det stopper igen. Men det har lidt lange udsigter, frygter jeg  Er jo kun 7+5 i dag... Siger de ikke at det ofte fortsætter til uge 12?

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Puha jeg håber at mit stopper inden. Men det er dejligt at høre, at de ikke var bekymret for baby 

Jeg synes virkelig også at det er hårdt  Det må godt snart stoppe!

kan godt forstå dig..

jeg får arkopunktur mod mit.. måske du skulle overveje det samme hvis det bliver ved ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.